سلام

من مدت هاست که به این سایت سر می زنم و جواب خیلی از سوالامو از اینجا می گیرم و متوجه شدم که تعداد زیادی پزشک یا دانشجوی پزشکی به اینجا سر می زنن, راستش من از این بچه ها که پزشکی می خونن یه سوالی دارم که اگه جواب بدن ممنون می شم البته غیر پزشک هم جواب یده ممنون می شم .

در واقع می خوام به یه نتیجه گیری کلی برسم. من خودم دانشجوی فوق لیسانس معماری هستم و با پسری آشنا شدم که دانشجوی سال پنجم پزشکی هست, حدود یه سال هست که با همیم و قصد ازدواج داریم ولی چیزی که منو می ترسونه صمیمیت زیاد این پسر با همکلاسی های دختر هست .

حالا چه تلفنی چه اس ام اسی وایبر لاین هر چی که بشه. و این منو می ترسونه البته واقعأ پسر خوبیه ولی خوب به اقتضای رشتش زیاد با جنس مخالف در ارتباط بوده و حتی یه دوست دختر هم توی دانشکده داشته ولی بهم زدن و اصلأ بهش فکر نمی کنه, راستش من زیاد در مورد اینکه دانشجوهای پزشکی خیلی پر رو شدن شنیدم البته همشون که نه یه عده خیلی کم توهین به همه نشه .

اینکه خیلی چیزا واسشون عادیه. لطفأ کسانی که پزشکی می خونن یا حالا در این مورد اطلاع دارن راهنماییم کنن و منو از اشتباه در بیارن و بگن جو کلی دانشکده های پزشکی الان چطوره و پسرا ارتباطشون با دخترا چه جوریه توی محیط .

آخه یه نفر یادمه توی همین سایت گفته بود با هم حتی قرار بیرون هم می ذارن بعضی ها وایبر و لاین هم که جای خود داره .ببخشید که وقتتون رو گرفتم.موفق باشید


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)