سلام

من پسرم و دارم در دوران عقد جدا میشم . همه تو اشنا و فامیل بهم میگن نگران نباش بعد طلاق پسر راحت ازدواج میکنه و دختر اسیب میبینه .

می خواهم بدونم از نظر دخترها ازدواج قبلی من که فقط عقد بود و بعد جدایی هم اسمش از شناسنامه پاک میشه مهمه یا نه ؟

من وضعیت مالی و شغلی خوبی دارم . ایا این جدایی از نظر خانوم ها حیلی مهمه است ؟ می خواهم در کل نظر خانوم ها را در مورد ازدواج با مردی که در عقد جدا شده را بدونم .ممنون

مرتبط:

فکرش رو هم نمیکردم یه خواستگار برام بیاد که سابقه طلاق داشته باشه

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)