سلام

خانمی 32 ساله هستم که همسرم سه سال پیش بر اثر سرطان فوت شدن در حال حاضر با پدر و مادرم زندگی می کنم قصد دارم وارد دانشگاه بشم و بعد از اون هم به اشتغال بپردازم در رشته بانکداری یا معلمی. با این حساب در سن 32 سالگی  تازه می خوام از صفر شروع کنم و برای کنکور بخونم. به نظر شما تصمیم من عاقلانه هست یعنی احتمال اینکه بتونم استخدام بشم وجود داره به نظرتون؟ با توجه به اینکه الآن 32 سالمه و تا زمان قبولی در دانشگاه و گرفتن مدرک چند سال زمان طی میشه منم هیچ گونه پارتی ندارم که تا مدرکم رو گرفتم سریع استخدام بشم در نتیجه ممکنه سنم از شرط سنی استخدام شدن عبور کنه.

با این اوصاف شما جای من بودید این کار رو می کردید؟ البته لازم به ذکره که من لیسانس معماری دارم ولی کوچکترین علاقه ای به ادامه راه معماری ندارم و اصلا آدم این رشته نبودم و نیستم منتهی بنا به اصرار خانواده و جو دهه هشتاد که معماری بسیار رشته باکلاس و پرطرفداری بود وارد این رشته شدم.

به هر حال الآن که دانشم بالاتر رفته و خودم رو بهتر شناختم تیپ شخصیتی خودم رو مناسب مشاغلی چون کارمندی بانک یا معلمی می دونم ولی می ترسم که تلاش هام بیهوده باشه خواهشاً راهنماییم کنید که آیا تصمیم من عاقلانه هست یا خیر. مرسی


مطالب مرتبط با شغل معلمی:

چند سوال در مورد شغل معلمی

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ؟

آیا ازدواج دو معلم با یکدیگر ازدواجی موفق خواهد بود ؟

میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

چطوری یه دختر خانم معلم چادری برای ازدواج پیدا کنم ؟

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

آیا تربیت معلم محدودیت سنی داره ؟

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...