سلام
سوالی که بنده دارم در رابطه با ازدواج دو معلم با یکدیگر است. بنده شنیده ام که ازدواج هایی که شغل هایی در یک راستا دارن مثل ازدواج دو پرستار یا دو کارمند یک شرکت و ... ازدواج هایی عموما موفق هستند.

بنده در شرف ازدواج هستم. میخواستم ببینم آیا ازدواج دو معلم با یکدیگر ازدواجی موفق خواهد بود یا خیر .

چون از نظر خودم دو طرف میتونن یکدیگر رو بهتر درک کنند و همینطور چون شغل ها هر دو به یک صورت هستند ساعت کاری و نوع شغل یکی ست ازدواج به مراتب بهتری نسبت به سایر مشاغل دارد.

از دوستان خواهش میکنم اگر نظری در رابطه با این پست دارند ارائه کنند و همچنین اگر موردی هست که فکر میکنید به ارائه ی راهکاری مناسب تر برای ازدواج دو معلم با یکدیگر بیان کنند.

با تشکر از شما


مطالب مرتبط :

چند سوال در مورد شغل معلمی

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ؟

میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟

اگه کنکور زبان بدم میتونم تربیت معلم مجاز شم ؟

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

چطوری یه دختر خانم معلم چادری برای ازدواج پیدا کنم ؟

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

آیا تربیت معلم محدودیت سنی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)