سلام ب همه دوستان عزیز...

یه سوالی دارم و با راهنمایی ها و نظرات تون خوشحالم میکنید

من امسال سال سوم دبیرستان هستم در رشته انسانی میخوام برای انتخاب رشته توی دانشگاه تمرکزم روی دانشگاه فرهنگیان باشه حالا سوالاتی که دارم اینه؛

  1. برای قبولی توی دانشگاه رتبم توی کنکور باید چند باشه؟
  2. آینده شغلیش تضمینه؟
  3. من شنیدم بعد از مجاز شدن مصاحبه هم میگیرن، مصاحبه ش چه جوریه؟، اصلا برای چیه؟!

خودم یکسری پرس و جو هایی انجام دادم اما اطلاعاتم کافی نیست . درخواست میکنم از دوستانی که مطلع هستن نظرشون رو بگن و منو مثل خواهر کوچک ترتون بدونید ...

پیشاپیش از افرادی که جواب میدن تشکر میکنم 

-----------------------------------

پاسخ 97/5/10 :

طبق اون چیزی که در فایل پیوست دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1397 ذکر شده ، کسانی که موفق به کسب حداقل نمره علمی کل ، 6500 و بالاتر ( در زیر گروه مربوط ) شدند مجاز به انتخاب رشته در گروه آزمایشی مربوط در آزمون سراسری خواهد بود . 


مطالب مرتبط با شغل معلمی در وبلاگ خانواده برتر:

چند سوال در مورد شغل معلمی

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ؟

آیا ازدواج دو معلم با یکدیگر ازدواجی موفق خواهد بود ؟

میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

چطوری یه دختر خانم معلم چادری برای ازدواج پیدا کنم ؟

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

آیا تربیت معلم محدودیت سنی داره ؟

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)