سلام
من یه دختر 19 ساله ام 7 سال توی مدرسه نمونه درس خوندم و همیشه شاگرد اول بودم. سال اول که کنکور دادم رتبه م خوب بود ولی به پزشکی نمی خورد به خاطر همین یه سال موندم پشت کنکور ولی به خاطر یه سری مشکلات اصلا نتونستم درس بخونم و رتبم خوب نشد. انتخاب رشته کردم و تربیت معلم قبول شدم ولی حالا بشدت پشیمونم ،همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من چی؟

من میخوام امسال انصراف بدم و با توجه به محرومیتم واسه کنکور سال دیگه سال 95 کنکور بدم ، میخواستم نظرتون رو در این مورد بدونم..از یه طرف میدونم ک 3 سال عقب میفتم اینجوری ولی خب از یه طرفم محیط تربیت معلم فکر میکنم ک من اصلا دوس ندارم و از یه طرفم علاقم به پزشکی...


پیشنهاد :

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)