سلام

آیا زن های تهرانی نسبت به زن های شهرستانی از لحاظ کلامی راحتتر و بیشتر به همسرشون محبت میکنن؟؟
آیا زن های تهرانی گفتارها و رفتارهای زنانه بیشتری نسبت به شهرستانی ها دارن؟

من خودم شهرستانیم. منطقه ما که اینجوریه.... البته ممکنه زنان از لحاظ عملی حتی  محبت زیادتری نسبت به تهرانی ها بکنن. ولی به صورت کلامی و لحن حرف زدن و خصوصیات زنانه حس میکنم نسبت به تهرانی ها پایین ترن.
مثلا خودم یه مدت تو یه رابطه بودم.که جدا شدیم... طرفم از لحاظ عملی و لمسی محبت زیادی میکرد ولی به صورت حرف و کلام خیلی کم..
(البته منظورم از محبت کلامی. پیامک نیست.. چون تو پیامک همه بلبلن . و تهرانی و شهرستانی هم نداره)

قصدم خدای نکرده توهین به شهرستانیا نیست. منظور من  مشخصا تو همین زمینه بخصوص هست (یعنی کلام و خصوصیات و رفتار  زنانه )  و گرنه ممکنه از جهات دیگه دخترای شهرستانی حتی بهتر هم باشن.

لطفا بدون تعصب نظرتونو بگین و اگه تجربه ای هم دارید ممنون میشم در میون بذارید.


مطالب مرتبط :

دلم به محبت های همسرم خوش بود

گدایی محبت از شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

چطور به شوهرم بفهمونم که نیاز به محبت دارم ؟

مرد بیشتر اطاعت می خواد و زن بیشتر محبت

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

نسبت به خانمتون چه کلمات یا کارهای محبت آمیزی انجام می دید؟!

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

منی که اصلا محبت کردن بلد نیستم به نظرتون درسته ازدواج کنم

خانم ها ، چه رفتاری برا شما نماد محبت هستش؟

محبت مرد به زن باید بیشتر از محبت زن به مرد باشه؟!

من عقده محبت دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)