سلام
این متن توی یکی از اپلیکیشن های موبایلی برام فوروارد شده، برای من خیلی عجیب بود
خواستم نظر دوستان رو بدونم، واقعا محبت مرد به زن باید بیشتر از محبت زن به مرد باشه؟!!!

محبت یک موضوع 2 طرفه است و تعادل زمانی به‌ وجود می‌آید که شما به همان اندازه‌ای که محبت دریافت می‌کنید به همان میزان هم محبت و عشق هدیه بدهید. هدیه خریدن، مهمان کردن همسر‌تان به شام یا سورپرایز کردن همسر‌تان اگر از سمت یک مرد باشد خوب و طبیعی است اما اگر این رفتارها از طرف یک زن به‌ صورت پشت سر هم و همیشگی انجام شود هیچ ارزشی ندارد.
چون هدیه دادن یک ویژگی مردانه به حساب می‌آید و اگر یک خانم بیش از اندازه‌ای که همسرش به او محبت می‌کند، به او عشق بورزد دیر یا زود مرد زندگی‌ اش را از خود دور می‌کند و دکمه عشق یک‌ باره در مرد خاموش می‌شود.
وقتی یک زن بیش از اندازه به همسرش محبت کند مرد او را مانند مادرش فرض می‌کند و یادتان باشد هیچ مردی نمی‌تواند عاشق مادرش شود بلکه فقط می‌تواند دوستش داشته باشد.
پس یاد بگیر که در عشق از همسرت جلوتر قدم بر نداری. از اینکه مرد زندگی‌تان برای‌تان هدیه می‌خرد یا برای‌تان وقت می‌گذارد شرمنده نشوید و به فکر جبران نباشید چون مردان با انجام این کارها احساس قدرت مردانه بیشتری حس می‌کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)