با سلام خدمت تمام دوستان
من قبلا موضوعی روشن بیان کردم با این متن:
جوانی هستم 24 ساله با زیبایی نسبی البته بقیه میگن و شاغل با درآمدی متوسط بالای 1.5 که با توجه به شغلم تا 30 خدمت شاید بین دو شهر جابجا بشم. مدتی قصد ازدواج با یه دختر خانوم معلم چادری مومن و با زیبایی نسبی رو دارم که با شرایط من کنار بیاد اما چون شهر ما کوچیکه تا حالا موردی پیدا نکردم از شما میخوام تا منو راهنمایی کنید. 

مدیر این سایت عنوان کردند که از معلمان آشنا و یا مدارس بپرسم ولی من دنبال موردی هستم که دانشجو دانشگاه فرهنگیان باشه تا زمانی که درسش تموم شد منم بتونم برای چن سالم که شده تو شهر خودمون باشم همچنین باید عنوان کنم شهر ما دانشگاه فرهنگیان نداره تا از اونجا اقدام کنم لذا از دانشجویان این دانشگاه و دوستان مطلع میخوام که در جواب این پست منو راهنمایی کنند که چطور میتونم بدون ایجاد مزاحمت برای کسی و کاملا قانونی با خانومی با شرایطی که گفتم آشنا بشم.
با تشکر از شما دوستان 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)