سلام
وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم .حالا که 17 سالمه هر وقت نیار جنسی داره میاد سراغم .اگه من نذارم باهام رابطه جنسی داشته باشه میگه ابروتو میبرم.یه چند روزیه که برام خواستگار اومده ولی من نمیتونم باهاش ازدواج کنم از یه طرفی باکره نیستم از طرفی میترسم پسرخالم ابروم ببره .هیچ کاری نمیتونم بکنم فقط میگم خدا لعنتت کنه. اگه خونوادم به قضیه بو ببرن منو زنده به گور میکنن. تو رو خدا شما بگین چیکار کنم تا از دستش خلاص بشم اخه عذابم میده!

پاسخ :
سلام
اون داره از صاف و سادگی شما سوء استفاده می کنه . چنین اتفاقی رو نباید پنهان می کردید . باید همون بار اول به خانواده تون می گفتید . حالا دو ساله که اون شما رو برده ی جنسی خودش کرده . حالا اگه می خواید بگید حتما از یه روانشناس کمک بگیرید .
ببینید این که شما رو تهدید کرده که آبروی شما رو می بره می تونه یه بلوف باشه چون پای خودش هم گیره . اگه الان ازش شکایت کنید که داره از شما سوء استفاده ی جنسی می کنه پوستش کنده میشه . اگه گفت آبروتون رو می برم شما هم بگید منم ازت شکایت می کنم . دیگه نذارید دست به شما بزنه .
الان شما دو راه پیش رو دارید . یا دم نزنید و بذارید اون تا هر وقت دوست داره از شما سوء استفاده کنه . اگه این کار رو بکنید بالاخره دیر یا زود لو میرید . اونوقت دیگه نمی تونید بگید به زور داره با من این کار رو می کنه . اونم می تونه بگه فقط من نیستم . این کارش همینه . شما می تونید اثبات کنید که دو سال پیش اون بکارت شما رو ازاله کرده ؟!
کار دومی که می تونید بکنید اینه که نترسید و بهش نه بگید و خودتون رو خلاص کنید . اگه تهدیدش رو عملی کرد شما هم ازش شکایت کنید . می دونم که ممکنه خانواده بفهمن و آبروریزی بشه .
ولی به غیر از این دو راه چاره ی دیگه ای به ذهن بنده نمی رسه
موفق باشید

مطالب مرتبط :

چطور خاطره تجاوزی که در کودکی بهم شده رو فراموش کنم؟

اتفاقی که در 6 سالگی برام افتاد باعث شده از پسرها بترسم

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

می خوام از کسی که در کودکی بهم تجاوز کرد انتقام بگیرم

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده

به خواستگارم بگم که در کودکی آزار جنسی دیدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)