سلام

ببخشید من سوالی از مهندسان برق حاضر خانواده برتر  دارم

من ترم پنج رشته برق قدرت هستم ولی اصلا نمیدونم بعد از اتمام درسم و استخدام شدن چیکار باید کنم یعنی اصلا نمیدونم یه مهندس برق تو شرکت ها یا کارخونه ها چیکار میکنه ؟

چون تو دانشگاه ها هم فقط به صورت تئوری درس ها رو میخونیم و هیچ تجربه و کار عملی هم تقریبا وجود نداره من می خوام تو  مراکز فنی و حرفه ای دوره ببینم به نظر شما کدوم دوره هارو بگذرونم؟

 واینکه شما خودتون تو مرکز فنی حرفه ای که تو کرج هست دوره دیدید من شنیدم که اونجا به صورت فشرده و توسط استاد های خوب دوره های مفیدی گذاشته میشه درسته؟ومیدونید شرایط اقامت و هزینش چقدر هست؟

و سوال دیگم اینه که به نظر شما چه جور جایی رو برای کاراموزی انتخاب کنم؟ راسته که فقط کارای تایپ و اینارو به دانشجوهایی که دوره کاراموزی شونو میگذرونن میدن ؟

در کل چیکار کنم یه مهندس بی سواد نباشم ؟

بعضی موقع واقعا به رشته هایی مثل پزشکی و دندان و پرستاری و... حسودیم میشه که در کنار درساشون به صورت عملی کار یاد میگیرن ولی ما چی اصلا نمیدونیم چیزایی که میخونیم کجا کاربرد داره! چون از خیلیا شنیدم که بعد از استخدام شدن باید کار با نرم افزارا و وسایل رو بلد باشیم که معمولا هیچ کدومو تو دانشگاه ها یاد نمیدن و خودت باید یادبگیری!


مرتبط:

فارغ التحصیلان رشته برق کجا باید دنبال کار بگردند ؟


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)