شما هم دلتون خوشه

هیچکی نمیفهمه یه دختر وقتی فشار روش باشه و امکان ازدواج هم نداشته باشه باید چیکار کنه ؟ یه مرد میتونه صیغه کنه و هر وقت بخواد ازدواج کنه ولی یه دختر چی ؟ آخه کی میفهمه ؟ هر چی بگید واسه من توجیه نمیشه. وقتی توی نیاز های اولیه زندگیم موندم چه انگیزه ای دارم برای امام حسین سینه بزنم ؟

 

پاسخ :

سلام

همیشه به چنین کسانی توصیه میشه که مسائل جـ رو از اولویت های زندگی شون خارج کنن. دختری که شما شرح حالش رو بیان کردید اگه نمیدونه کی ازدواج می کنه یا اصلا دیگه امیدی به ازدواج نداره ، آیا این قضیه باید روی کل زندگیش تاثیر منفی بذاره ؟

این که میگن نیاز جـ مثل نیاز به غذاست به دروغه بزرگه . دروغی که باهاش میخوان بقیه رو در دنیا و آخرت بدبخت کنن . خدا امیال زیادی در وجود ما قرار داده . آیا می تونیم بدون قاعده از همه ی اونا ، در هر جایی که خواستیم استفاده کنیم ؟

همه زیبایی رو دوست دارن ، آیا میشه به صورت زیبای نامحرم نگاه کرد ؟! میل به زیبایی رو مگه خدا در وجود ما قرار نداده ؟ ما می تونیم به این بهانه که چنین میلی در وجود ما قرار داده شده ، خارج از ضوابط بهش بپردازیم ؟!

نمیشه هم به خدا توکل کرد و هم به مسائل جـ فکر کرد و بعد انتظار داشته باشیم که بتونیم خودمون رو کنترل کنیم . بنده نیاز جنسی دارم . ولی راه حلالی برای ارضای اون سراغ ندارم . باید چه کار کنم ؟ 

بهترین راه اینه که بگم خب ، گناه که نمی تونم بکنم چون خدا صراحتا به افرادی مثل من گفته که عفت پیشه کنید . عفت پیشه کنید یعنی چه ؟

یعنی فعلا دور کلیه مسائل جـ رو خط بکش . یعنی خودت رو در معرض تحریک شدن قرار نده . اگه تحریک شدی هر طور که می تونی مقاومت کن . 

مگه خدا سازنده ی بدن من نیست ؟! مگه بهتر از هر کسی بدن من رو نمیشناسه ؟ مگه نمی دونه من چه نیازهایی دارم ؟ مگه نمی دونه فلان نیاز رو میشه نادیده گرفت و فلان نیاز رو نمیشه ؟!

همین خدا میگه عفت پیشه کن ! حالا اگه من دوست ندارم عفت پیشه کنم ، نباید ازدواج نکردن رو مجوزی برای گناه کردن بدونم . 

اونایی که میگن ، نیاز جـ مثل نیاز به غذاست ، چرا در بین میلیاردها انسان ، یک نمونه رو مثال نمیزنن که کسی به خاطر عدم رسیدگی به این نیاز بلایی سرش اومده ؟! شما تو اخبار یا سایت های مختلف چنین چیزی دیدید یا شنیدید ؟!

اغلب اونایی که میگن نمیشه میل جـ رو نادیده گرفت ، کسانی هستند که عوامل و اسباب تحریکات جـ رو از خودشون دور نمی کنن . هی تحریک میشه و می بینه که نمیشه مقاومت کرد . بعد نظریه میده که نه نمیشه میل جـ رو نادیده گرفت .

همراهان قدیمی تر وبلاگ احتمالا یادشون هست که ، عده ای بعد از ترک خ ا  به سلامت جنسی خودشون مشکوک میشدن !!! میگفتن مثل سابق حس جـ ندارن ! نگران بودن که نکنه بلایی سرشون اومده !!!

میل جـ بر خلاف ادعاهای دروغی که میشه ، اگه مدتی بهش بها داده نشه ، مثل بچه ی خوب خودش رو کنار میکشه و به خواب میره ! اگه موقعیت حلال جور شد ، دوباره بیدار میشه !

برای بنده که چنین چیزی اثبات شده است . 

پس اگه موقعیت ارضای حلال میل جـ رو ندارید فیتیله ی اون رو بکشید پایین ، تا بتونید زندگی کنید .

موفق باشید

 

مرتبط :

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم

دخترم، به خدا دیگه توان کنترل فشار جنسی رو ندارم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)