سلام خدمت شما عزیزان

به لطف رسانه ها از همون سنین پایین با مسائل جنسی آشنا شدیم و این نیاز در ما بیدار شد و ما که تو اون سن نمیدونستیم این نیاز اصلا چی هست گرفتارش شدیم و بعضی هامون تن به هر روابطی دادیم.

با توجه به این که پدر مادرهای ما زمان جوونی شون خودشون تو سن خیلی پایین ازدواج کردن، حالا که نوبت ما رسیده از ما توقع کنترل این نیاز رو دارن، نیازی که چند سال زود تر در ما جوون ها بیدار شده .

حتی از ما جوون های صفر کیلومتر توقع دارن که اول شرایط یک زندگی رو که الان حتی خودشون به اون سطح نرسیدن رو تو اول جوانی مون برآورده کنیم در حالی که خیلی از کشور های فقیری هم هست که با وجود فقر نمیگن برو شرایط رو همون اول جوونی محیا کن .

اونها به ازدواج عقلانی تر نگاه میکنن ولی ما همه ش دنبال چشم و هم چشمی هستیم، ولی ما عارمون میاد یک جوان بی چیز رو آدم حساب کنیم در حالی که در گذشته بهشون بها میدادیم.( حتی حاضرن بچه هاشون به انواع فساد هم کشیده بشن ولی از خواسته هاشون کوتاه نیان . )

البته فقط بخشی از این مسئله مربوط به خانواده ها هست و بخش بزرگ دیگری وجود داره که مربوط به مسئوولینی هست که اصلا انگار نه انگار که ما وجود داریم و ما جوون ها نیاز داریم.

خودشون همه نیازهاشون راحت تامینه و ما رو به راحتی فراموش کردن، الان سوال من اینه که ما بخاطر این نیاز دقیقا باید یقه کی رو بگیریم، حق مون رو از کی بخواییم ؟ اصلا ما تو این مملکت حقی هم داریم یا نه یا ما  اضافه خلق شدم  ؟


مرتبط :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم

دخترم، به خدا دیگه توان کنترل فشار جنسی رو ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) جهت اطلاع مسئولین (۱۵ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)