آقایون معمولا بصری هستند ! و تحت شرایطی خانم ها می تونن از راه چشم اقدام به جذب شوهرشون بکنن . یه زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص بدنی ، آرایش و حرف های خاص شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه .

رفتار و پوشش خاص یعنی چی ؟

رفتار و پوشش خاص اون رفتار و پوششی هستش که برای شوهرتون جذاب باشه ، این جذابیت رو می تونید با کشف علائق شوهرتون ، در رفتار و پوشش تون لحاظ کنید .

هر مردی روحیات خاص خودش رو داره ، بنابراین اگه جایی به شما گفتند فلان کار رو بکن تا شوهرت فلان بشه و شما اون کار رو انجام دادید ولی نتیجه نگرفتید جای نگرانی نیست . اون کسی که اون راهکار رو داده ممکنه شرایط خودش رو در نظر گرفته نه شرایط شما و شوهرتون رو .

هیچ کس بهتر از خود شوهرتون نمی تونه شما رو در مورد پوشش و رفتار راهنمایی کنه . شما با مشورت با اون و تست لباس های مختلف خاص ، می تونید بفهمید که علائق شوهرتون چه مواردی هستند .  لازم به گفتنه که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشه . چون خیلی زود براش عادی میشید .

فوقش 2 الی 3 بار در هفته سعی کنید اون لباس های خاص رو بپوشید نه 24 ساعت شبانه روز و در کل هفته !

ابزار بعدی شما می تونه بیان حرف ها و اصوات مجدوب کننده باشه ، که این مورد رو هم می تونید با مشورت با شوهرتون کشف کنید .

با همه ی این اوصاف ، شما زمانی عمیقا می تونید شوهرتون رو از لحاظ مسائل زناشویی مجذوب خودتون بکنید که از لحاظ عاطفی بتونید اون رو راضی نگه دارید .

اگه حس می کنید در این زمینه نیاز به کمک دارید پست های تسخیر قلب احساسی شوهر رو مطالعه بفرمائید ← تسخیر قلب احساسی شوهر

موفق باشید

 

مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

 

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

 

مرتبط با بُعد عاطفی شوهرداری:

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)