سلام
یکی از کاربران پرسیدن که ؛

یه زوج تا چه مدت برای هم جذابیت جنسی دارن و از هم لذت میبرن؟ آیا همیشه برای هم س..ی هستن یا یه مدتی داره ؟

در پاسخ به این کاربر محترم باید عرض کنم که ؛

بستگی به طرفین و نوع پرداختن اونا به مسائل جنسی در خونه داره .

اگه زن و شوهر چشم چرونی نکنن و اهل دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن نباشند به بیانی خلاصه تر ، در مسائل جنسی به هم قانع باشند . از طرف دیگه 24 ساعت شبانه روز از نظر جنسی همدیگه رو به هم عرضه نکنن ، تا آخر عمر برای هم جذاب خواهند بود .

توضیحات بیشتر ؛

مورد اول که مشخصه ، زن و شوهر برای این که برای همدیگه جذاب باقی بمونن باید چشم شون رو از نگاه حرام بپوشونن . حالا می خواد عکس یا فیلم مستهجن باشه ، یا چشم چرونی در خیابون .

صد البته اگه دسترسی به این دو مورد آسون نباشه ، درصد موفقیت زن و شوهر در رسیدن به این هدف بسیار بالا میره . بنابراین برای جذاب موندن از لحاظ جنسی ، زن و شوهر باید ابتدا از خودشون شروع کنن .

مشکل از زمانی آغاز میشه که زن و شوهر با دیدن جذابیت های جنسی دیگران ، کم کم از جذابیت های جنسی همسرشون سرد میشن . چندان مهم نیست که همسر از لحاظ اندام جنسی در چه سطحی باشه ، چون فرم ها و سایزهای مختلفی رو میبینه ، تنوع طلب میشه و اصطلاحا دلش می خواد !

با اطمینان کامل میگم اگه با زن یا مرد چشم پاکی ازدواج کنید مهم نیست سایز فلان قسمت بزرگ باشه یا کوچک ، در هر صورت جذاب خواهید موند ، ولی اگه هر سایزی داشته باشید و با زن و مرد چشم چرون ازدواج کنید براش عادی خواهید شد .

برای مثال میشه با یه سینه ی تخت ، برای یه شوهر چشم پاک تا آخر عمر جذابیت جنسی داشت ولی با سینه های بزرگتر اگه با مرد چشم چرون ازدواج کنید خیلی زود جذابیت شما از نظر شوهرتون از دست میره .

مخاطبم در بند بالا فقط خانم ها نیستند ، آقایون مجردی که اهل نگه داشتن چشم نیستند هم باید بدونن چی انتظارشون رو میکشه .

خواهشم از خانم های بد پوش اینه که به هم جنس های خودتون رحم کنید و کمک کنید تا بتونن برای شوهرشون از لحاظ جنسی جذاب باقی بمونن . ( از اتاق فرمان دارن میگن که ساکت باش !!! باشه چشم ! ) یه جمله ی دیگه میگم و تمام !

دست بالای دست زیاده ، همین طور هر کاری بکنیم نتیجه ش به خودمون بر میگرده ، اگه امروز با جذاب های جنسی که داریم باعث سست شدن بنیان یه خانواده شدیم ، بدون شک باید انتظار روزی رو بکشیم که چنین بلایی سر خودمون بیاد . اون وقت نمی تونیم اعتراض کنیم ، کاری هم از دست مون بر نمیاد ، چون سنی از ما گذشته و نمی تونیم با اون دختر بد پوش مثلا 20 ساله یا اون پسر اندامی پوش 25 ساله رقابت کنیم ! از ما گفتن !

پس سعی کنیم به سهم خودمون جلوی این چرخه ی شوم رو بگیریم . درسته نمی تونیم جامعه رو عوض کنیم ، ولی زندگی خودمون رو که می تونیم نجات بدیم .

کار دومی که زن و شوهر برای حفظ جذابیت باید انجام بدن به نوع پوشش در خونه ربط داره .

پوشش می تونه مرتب و شیک و یا جنسی باشه . بسته به نیاز و زمان یکی از این پوشش ها رو باید انتخاب کنیم . چون خانم ها قدرت مانور بیشتری دارن مثال هایی که می زنم بیشتر در مورد خانم هاست ؛

در هفت روز هفته زن نباید با لباس س.سی جلوی شوهر ظاهر بشه ، این کار رو باید کم انجام بده مگر این که شوهر بخواد . یعنی اگه شوهر خوهان لختی گشتن زن در خونه است ، نشونه ی اینه که زن براش جذابیت داره ، پس باید طبق میل شوهر عمل کنه . به آقایون پیشنهاد می کنم که چنین خواسته ای نداشتن باشن همیشه جذابیت خانم شون حفظ بشه . حالا اونایی که تازه ازدواج کردند رو میشه فاکتور گرفت !

حالا اومدیم و شوهر چنین تقاضایی نداره ، در چنین حالتی زن باید لباس های باز رو زمانی بپوشه که خودش نیاز به رابطه داره یا این که شوهرش رو نیازمند می بینه .
بنابراین لباس های به اصطلاح س.سی باید روزها یا شب هایی پوشیده بشه که دو طرف قصد انجام رابطه جنسی دارن ، مابقی روز ها باید لباسی پوشیده بشه که اندام های جنسی زن زیاد تو چشم شوهر نباشه . منظور اینه که ببخشید برآمدگی های جنسی بدن زن مثل بالاتنه و پایین تنه  زیر لباس مخفی باشه .

ممکنه عده ای از مجردها بگن ای بابا ، بازم کنترل ؟ بازم محدودیت ؟!

در جواب باید عرض کنم که برای حفظ جذابیت جنسی راه دیگه ای نیست ، چرا هست ! اونم این که هر چند مدت یه بار فرم بدن تون رو با جراحی تغییر بدید !!!

لمس ها و شوخی های فیزیکی رو چطور مدیریت کنیم ؟

شوخی های جنسی ( لمس ها و ... ) رو زمانی انجام بدید که مورد استقبال طرف مقابل قرار بگیره ، به عبارت دیگه بد موقع نباشه . شما می تونید این زمان ها رو با صحبت هایی که با همسرتون میکنید کشف کنید .

ممکنه یه خانم موقع مثلا ظرف شستن دوست داشته باشه که لمس بشه ، ولی یه خانم دیگه ممکنه با ملاقه جواب دست درازی شوهر رو بده !

ممکنه مردی موقع ورود به منزل از لمس شدن خوشش بیاد ، ولی یه مرد دیگه شاید خانمش رو پس بزنه و بگه خسته م خسته ! چرا درک نمی کنی ؟!

این طوری زن و شوهر تا آخر عمر از لحاظ جنسی برای هم جذاب خواهند موند .

موفق باشید


برای این که در نگاه شوهرتون جذابیت داشته باشید قبل از هر چیز باید از لحاظ عاطفی به اون نزدیک بشید، پست های زیر رو مطالعه بفرمائید:

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


وقتی تونستید کاری بکنید که دوست تون داشته باشه، پست های زیر رو مطالعه بفرمائید:
مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه جوری بلای شوهرم بشم؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

زن باید به نسبت مرد چقدر در روابط جنسی پیش قدم بشه؟

چه کار کنم که برای شوهرم تنوع داشته باشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)