برای متنوع شدن برای شوهر ، باید از استعداد ها بدنی و فکرتون استفاده کنید . همین طور باید نظر اون رو جویا بشید .
از علائق اون مطلع بشید مثلا ؛
چه لباسی رو دوست داره بپوشید
چه رفتاری رو دوست داره از شما ببینه
 
با این دو سوال شما می تونید یه لیستی تهیه کنید که با شاخ و برگ دادن به اون ها می تونید انواع و اقسام رفتارهایی رو انجام بدید که برای شوهرتون متنوع باشید .
 
 

مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

 

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

زن باید به نسبت مرد چقدر در روابط جنسی پیش قدم بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) وابسته کردن شوهر (۱۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)