سلام دوستان

من چن ماهی است که نامزد کردم ولی نامزدم همش سرم غر میزند که من رفتارهای دخترونه و زنانه بلد نیستم و مثل پسرها میمونم البته راست هم میگویید من بیشتر با پسرها بزرگ شدم

در ضمن یه مشکلم در مورد چگونگی روابط جنسی و حد مرزش هست، چون در مورد این قضیه ام همه ش با او درگیرم

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟