با سلام

من یک پسر مجردم . دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید بابا ما مجردا که امکان ازدواج نداریم چه گناهی داریم با دیدن شما تحریک میشیم به خدا من نماز می خوندم  روزه می گرفتم ولی الان دیگه  نماز نمی خونم چه به روزه برسه بگیرم .

دارم به گناه میفتم همه ش فکرم تو گناهه. من مذهبی بودم ولی طرز لباس پوشیدن شما باعث شده اعتقادم رو از دست بدم، مقصر بد حجابی شماست. دست خودم که نیست تحریک میشم زن هم ندارم خودم رو ارضا کنم، می دونم به گناه افتادم .

می دونم خدا از من راضی نیست . پیامبر گفته بوی بهشت به مشام شما نمی خوره . اینو هم باور ندارم که از روی نا آگاهی یا جهالت می پوشید مگه نگاه های هوس ران بعضی مردها رو نمی بینید؟!

 

مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)