سلام دوستان
نشانه های عشق برای ازدواج یک پسر به یک دختر چه چیزی هست؟  فرقش با زمانی که فقط داره احترام  به یک دختر میذاره چیه ؟ فرقش با زمانی که فقط حس شهوت  به اون دختر داره چیه؟
می تونین توی موقعیت دانشگاه بگین و یه پسر 28 ساله رو در نظر بگیرین که دانشجوی دکتری هست و مذهبی به نظر میاد. می ترسم اشتباه کنم .

پاسخ :
سلام
وقتی یه پسر حقیقتا امکان ازدواج کردن رو داشته باشه و دختری رو پسند کنه ، و در انتخابی که کرده مطمئن باشه، شک نداشته باشید که از طریق خانواده اقدام می کنه .پس اولین نشانه، خواستگاری رسمی و با خانواده از دختر هستش، چنین پسرانی سریع می خوان همه چیز رسمی بشه .
بعضی از پسران قصد و توان ازدواج کردن رو دارند و دختری رو زیر نظر میگیرن ، با خودشون میگن ظاهرا گزینه ی مناسبی هستش . ولی چون مطمئن نیستند که انتخاب شون درست باشه ، فوری خواستگاری نمی کنن .
در چنین مواقعی به دختر مورد نظرشون پیشنهاد میدن که بیشتر با هم آشنا بشن . یا ممکنه از در دوستی وارد بشن .
راه درست برخورد با این گونه پسرها چیه ؟
در نگاه اول شاید اون دختر با خودش بگه خب پسر مردم حق داره چنین پیشنهادی بده چون منو نمیشناسه .
درست ترین راه مواجهه با پیشنهاد آشنایی بیشتر از طرف پسر ، اینه که بسنجید اون پسر چقدر در قصدی که داره جدی هستش . چطور ؟
بهش بگید من با آشنایی بیشتر مشکلی ندارم ، منتهی باید خانواده م در جریان باشن ! با اطلاع خانواده و در یک مکان امن ، یکی دو جلسه در مورد کلیات با هم صحبت کنیم اگه دیدم شرایط مون به هم میخوره، به صورت رسمی پذیرای شما و خانواده تون هستیم . 
پسران پیشنهاد دهنده با شنیدن این خواسته دو کار می کنن :
1 - اگه پیشنهادش باد هوا بوده و می خواسته فقط با شما دوست بشه و ... ، پا پس میکشه و ممکنه چند تا حرف درشت هم بارتون کنه !
بعضی ها هم ننه غریبم بازی در میارن که فعلا نمی تونم خواستگاری بیام ، سربازی نرفتم ، فعلا توان ازدواج ندارم و ... . این جا یه سوال مطرح میشه ، شما که توان ازدواج کردن ندارید چرا پا پیش گذاشتید ؟ 
بله، برخورد بی رحمانه ای هستش، به همون اندازه بی رحم که یک پسر بدون داشتن شرایط ازدواج ، به خودش اجازه میده فکر و احساس یک دختر رو درگیر خودش بکنه ، اون برخورد سخت بهتر از اینه که خودتون رو وارد مسیری بکنید که امکان سوء استفاده از روح و جسم شما زیاده .
2 - پسر از انتخابش حدود مثلا 70 درصد اطمینان داره ، فقط چند موضوع مبهم براش وجود داره ، در این صورت دلیلی وجود نداره که از پیشنهاد شما استقبال نکنه .
فوقش با حضور مادر یا پدر شما در یک مکان امن ، می تونه سوالاتش رو بپرسه و از شما جواب بگیره و بعد از خواستگاری رسمی ، وارد جزئیات بشه .

دختران عزیز توجه داشته باشید که تن دادن به برگزاری جلسات متعدد یا دوستی به بهانه ی آشنایی ، به ضرر شماست .
چرا ؟
چون شما یک نقطه ی قوت در وجودتون دارید . ولی همون نقطه ی قوت ، قبل از ازدواج میشه بد ترین نقطه ضعف شما که سخت ترین ضربه ها رو از همین نقطه قوت می خورید .
نمی خوام موضوع رو باز کنم چون ممکنه مورد سوء استفاده قرار بگیره . فقط اینو از بنده قبول کنید که راضی به دیدارهای آشنایی بدون اطلاع خانواده نشید . الزام اجازه پدر برای دختر در ازدواج به همین خاطر هستش .
مورد داشتیم دختر خانمی پرسیده ؛
پسر مورد علاقم ازم می خواد نیازهای جنسی اون رو برآورده کنم ! شک داره که تن به این خواسته بده یا نه ؟!
الان یه عده از دختران ممکنه بگن چه دختر ساده و ... ! باور کنید اون دختر خانم اگه در ابتدای آشنایی با اون پسر چنین درخواستی ازش میشد ، اون پسر دندون توی دهانش نداشت ! اما این که چرا به این جا رسیده که میگه قبول کنم یا نه رو باید در جلسات آشنایی متعدد و حرف هایی که بین شون رد و بدل شده جستجو کرد .
بنابراین هرگز با پسری که میگه قصد ازدواج دارم ، بدون اطلاع خانواده و مخفیانه ارتباط نگیرید . یکی از دلایل مهم این توصیه اینه که شما وقتی مخفیانه با کسی در ارتباط هستید ، ممکنه یه خواستگار خوب بیاد سراغ تون ، اما شما چون خودتون رو اخلاقا مجبور به وفاداری نسبت به پسری می دونید که مخفیانه باهاش ارتباط دارید ، نقد رو رها می کنید و می چسبید به نسیه !
در نتیجه پسری که توان ازدواج کردن داشته ، با خانواده اومده جلو رو رد می کنید و دل تون رو خوش می کنید به وعده های کسی که معلوم نیست چقدر از حرفاش راست و چقدر دروغ !
به این فکر کنید که اگه بعد از مدتی به هر بهانه ای گفت به درد همدیگه نمی خوریم ، آیا می تونید اون خواستگار یا خواستگاران رو برگردونید ؟!
حتی اگه خودتون هم پشیمان بشید ، کافیه طرف مقابل یه کم التماس کنه ، کافیه گریه زاری کنه و ... ، اون وقت حس مادرانه شما گل می کنه و میگید گناه داره ! در نتیجه حتی اگه با هم ازدواج کردید ، ازدواج موفقی نخواهد بود ، چون شما چشم تون رو روی تفاوت ها بستید ، اونم به خاطر دلسوزی !
پس یه پسر دارای امکانات ازدواج اگه به شما علاقمند شد یک کار انجام میده :
فورا با خانواده از شما خواستگاری میکنه ، یا این که در یکی دو جلسه با حضور خانواده در مورد کلیات با شما حرف میزنه ، البته بدون حرف های احساسی .
دل تون رو خوش نکنید به پسرانی که ؛
1 - نگاه های خاصی به شما می کنند ← علت و انواع نگاه های پسران و دختران
2 - هر جا هستید ، اون ها هم هستند 
3 - به شما توجه ویژه ای دارند 
4 - رفتار و گفتار شما رو تائید می کنند 
5 - تمایل نشون میدن با شما حرف بزنن
و ...
این ها هیچ کدوم نشانه های علاقمندی یک پسر برای ازدواج محسوب نمیشن، با چنین پسرانی رفتار محترمانه داشته باشید ، مثل بقیه ، اما به اون ها برای ازدواج امید نداشته باشید ، مگر این که با خانواده از شما خواستگاری کنند . 

توصیه از شما :
1 - پست های " رفتارشناسی پسران برای ازدواج" رو حتما مطالعه بفرمائید ، چنین مجموعه ای رو جایی پیدا نمی کنید . این موضوع وبلاگ خانواده برتر حاوی بیش از 340 پست هست . در این پست ها ، دختران برای کسی شناخت از پسران برای ازدواج، سوالاتی رو پرسیدند و جواب هایی رو هم دریافت کردند . بنابراین اون پست ها رو از دست ندید و به دخترانی که قصد شناختن پسران برای ازدواج رو دارند هم معرفی کنید . 

2 - در صورتی که کار به خواستگاری رسمی رسید ، پست " روند کسب شناخت برای ازدواج " می تونه کمک های فوق العاده خوبی به شما بکنه .

موفق باشید


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر خیلی درگیر منه اما حرفی از دوستی یا ازدواج نمی زنه

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دختران، پسران، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)