سلام

بخدا الان که دارم اینا رو تایپ میکنم اشکم در اومده ، پسرای عزیز آقایون عزیز  ، مگه ما دخترا چه هیزمی تری بهتون فروختیم ؟ تا میتونین برامون جُک میسازین ، تا میتونین مسخرمون میکنین ، تا یه ذره سنمون بالا میره بهمون میگین ترشیده ، تو خیابون هر رفتار زشتی دلتون میخواد انجام میدین ، براتون فرقی هم نداره طرف بی حجاب باشه یا با حجاب .

ما هم از ترس اینکه مردم برامون حرف در نیارن فقط سرمونو میندازیم پایین هیچی نمیگیم . چرا اگه یه دختر صداش در بیاد و اعتراض کنه میگن حتما دختره خودش کرم داشته ، آخه مگه شما وجدان ندارین مگه خودتون ناموس ندارین بقرآن اینارو دارم با گریه مینویسم .

امروز میخواستم از خیابون رد شم یه ماشین که توش پر پسر بود اولش از دور آروم میومد همین که من خواستم از عرض خیابون رد بشم الکی سرعتشو زیاد کرد که مثلا من بترسم اصلا عین خیالشون نبود که شاید با ماشینشون برخورد کنم بعدشم نیششونو باز کردن و دسته جمعی خندیدن .

منم چیکار باید میکردم ؟ اولا که من از بددهنی و فحش بدم  اگه باهاشون دهن به دهن بشم باید هزار تا فحش زشت بشنوم و بدم و تازه همه ی مغازه ها و آدمای اون اطراف آشنا هستن ، ممکنه برام حرف در بیارن دختره بد دهن و بی ادبه . اصلا خودمم خوش نمیاد روم نمیشه حرفای زشت بزنم ، هر چند که تجربه ی اولم نبود ولی خیلی دلم شکست آخه نامردا یکی ناموس خودتونو اینجوری اذیت کنه خوشتون میاد ؟

چرا اذیتمون میکنین هدفتون از آزار دادن دیگران چیه ؟ چه لذتی میبرین. تو پیاده رو واسه خودم دارم رامو میرم مث آدم، پسر دبیرستانیه زپرتی الکی مسخرم میکنه  یا بعضی وقتا حتی مردای گنده هر هر میخندن هیچ عیب و ایراد و رفتار عجیبی هم ندارم ؛

امیدوارم هر کی که ناموس مردمو اذیت میکنه سر ناموس خودش بیاد .


بیشتر بخوانید ...

دست درازی در راهپیمایی روز حجاب و موقع تشیع 13 شهید

فاز پسرانی که تو خیابون چادر میکشن یا آزار جنسی میدن چیه ؟

مقابله با آزار کلامی بعضی از مردان


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)