سلام

میخواستم بدونم وقتی یه آقایی به من دختر گل میده من باید چیکار کنم؟ در واقع چرا گل داده و من باید قبول کنم یا نه؟ آقایون گل میدن یعنی دارن نخ میدن برای اینکه باهاشون دوست شیم ؟ یا صرفا میخوان حس شون رو بهمون منتقل کنن و اگه قبول نکنیم فکر میکنن حسی بهشون نداریم؟

یه مساله دیگم هست بعضی ها میگن اگه دوستش داری و بهش حس داری قبولش کن و اگه دوستش نداری دستش رو رد کن. ولی از نظر اخلاقی هم زشت نیست دسته گل کسی رو رد کنی واقعا؟


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)