سلام
یه سوال از آقایون داشتم...
واقعا هدف یه مرد بالای 30 حتی تا 35 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟
یه دختر مجرد 26 ساله هستم و مدتی چند نفر که بعضا به خوبی می شناسمشون و فکر نمی کردم اهل دوستی باشن، همچین پیشنهادی دادن...

جالب اینکه خودم هم نه اهل دوستی بودم و نه با آقایون خارج از مسائل درسی صمیمیتی داشتم و حتی یکشون با وجود اینکه احتمال میداد متاهل باشم همچین درخواستی داشت.

به هر کدوم از دوستام هم می گم تعجب می کنن که فلانی (!!!) پیشنهاد داده اونم به تو (!!!).
حتی برخی رو هم من شاید دیگه فرصت دیدنشون هم برام پیش نیاد...


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)