سلام

من یه دختر 20 ساله هستم که شدیدا احساساتی و مهربونم. همه رو دوست دارم و این عشقو به همه نشون میدم. ولی در برخورد با پسرا خیلی خشک و جدی هستم و بعبارتی باهاشون صمیمی نمیشم. وقتی که وارد دانشگاه شدم شدیدا برخورد سرد و خشکی با جنس مخالف داشتم حتی بهشون سلامم نمیکردم و کسی هم جرات روبه رو شدن با منو نداشت تا اینکه بعد از 3 ماه یکی از همکلاسیام از من درخواست جزوه کرد. من تا بحال تو کلاس ندیده بودمش ولی انگار واقعا همکلاسیم بود. به ظاهر پسر خیل مودب و آروم و با وقار میومد.که به مرور متوجه شدم واقعا پسر خوبیه و اهل خوش و بش و شوخی با دخترا و مسخره بازی نیس .

بعد از یه مدت کوتاهی اون به من ایمیلشو داد و گفت هر کاری مشکلی چیزی بود بهم بگین. خلاصه کم کم از طریق ایمیل و جزوه گرفتن و این چیزا با هم ارتباط دوستانه ای برقرار کردیم. البته رابطه مون رسمی و فقط راجع به درس و دانشگاه و این چیزا بود. این ارتباط به مرور از خشکی و رسمی بودن در اومد. یعنی همچنان ارتباط ما راجع به درس بود ولی گاهی نصیحت و خنده و یا سوالاتی راجع به مسایل شخصی و این چیزا پیش میومد ولی در چارچوب ادب و احترام.

خلاصه اینکه بعد از مدت کوتاهی من واقعا بهش علاقه مند و وابسته شدم. بطوریکه اگر یک روز دانشگاه نمیدیدمش یا ایمیلی دریافت نمیکردم عصبی و افسرده میشدم. ولی اون خیلی عادی بود. البته گاهی چنان نشون میداد که خیلی عاشقمه و با نگاهش بهم میفهموند و گاهی خیلی سرد و معمولی برخورد میکرد.

اما من چون همون جور که ابتدا گفتم علاقه مو نشون میدم.با کارام و رفتارم بهش نشون دادم که دوسش دارم. حالا که دو سال از دوستی ما میگذره ما همچنان ارتباطمون فقط راجع به درس و محترمانه اس ولی مثل اوایل شدیدا خشک و رسمی نیست.

خلاصه اینکه تنها چیزی که من میخوام بدونم اینه که آیا اون منو دوست داره یا رفتار و کاراش برپایه یه دوستی معمولی و ساده بوده نه عشق! من هنوزم نمیدونم باید باهاش گرم و صمیمی برخورد کنم و علاقه مو غیر مستقیم نشون بدم یا بهش توجهی نکنم و عادی برخورد کنم.

مثلا الان که یه هفته اس خبری ازش ندارم و دانشگاه فقط یه بار اومده باید به یه بهونه ای بهش ایمیل بدم که مثلا نگرانشم یا نه کاری به کارش نداشته باشم؟ حقیقتش من هنوز نمیتونم بفهمم یه پسر کاراش از روی علاقه اس.یا دوستی کوتاه مدت و عادی.یا هوس!!!!

در ضمن این آقا نزدیک 23 سالشه و تو دانشگاه دوست صمیمی نداره و هم کلاسیامون زیاد ارتباط برقرار نمیکنه. مخصوصا به دخترا اصلا توجه نمیکنه ولی از همون اول به من توجه کرد والانم هر سوال و جزوه و چیزی که باشه میاد سراغ من! بنظرتون عاشقه یا نه؟ و من چطور باهاش رفتار کنم؟

ممنون میشم کمکم کنید..مخصوصا مای کامپیوتر محترم که اطلاعات بالایی در این زمینه دارند.


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)