سلام

خب من بلد نیستم با مقدمه صحبت کنم پس یه راست میرم سر اصل مطلب ؛

من یه دخترم و سرصحبتم با سه دسته ی خاص از اقایون هست نه خدایی نکرده همه ی اقایون . اینو بگم که همه عین هم نیستن و صددرصد اقایون محترم و با شخصیت هم این وسط فراوونه و من قصد توهین به همه اقایونو ندارم .

من با اون دسته از اقایون ندید بدیدم که تو کوچه و‌ خیابون راه میری یهو چادرتو‌ میکشن یا خیلی معذرت میخوام آزار جنسی میدن .

عجب!!

اخه نامرد اخه بی انصاف نیاز داری؟ میل جنسی اذیتت میکنه برو ازدواح کن! نمیتونی شرایطشو نداری ؟ برو خودتو بکش اصلا . فقط حق نداری یکی دیگه رو بخاطر شهوتت قربانی کنی اوکی؟

اخه من؟ اخه من؟ منی که اشتباهی و تصادفی دستم به یه اقا میخورد واسه دو روز حس بدی داشتم؟ اخه چی بگم که بگنجه در تو ؟ چه لفظی برات بکار ببرم ؟ صبر کنید هنوزم هست .

بعد با بی رحمی تمام یه اقا دیگه که از هیچ جا خبر نداره و نه تو رو میشناسه نه هیچ چیز دیگه در میاد میگه لابد تقصیر دختره بوده همیشه تقصیر دختراس که باعث تحریک یه مرد میشن

عجب!!!!!

بنظرتون یه خانوم چادری و با شخصیت (تعریف از خود خخخ) که راه خودشو میره و کاری به کسی نداره تمام اصول بیرون رفتنم به نحوه احسن‌ رعایت میکنه ( بلند نخندیدن با ناز و کرشمه راه نرفتن سر به زیر بودن و علی غیره... ) یهو یه موتور میاد از پشت آزار جنسی میده و چادرشو از سرش میکنه چه تقصیری داره؟

یا از اون دسته اقایون که ملاک ازدواجشون شده خیلی معذرت میخوام سایز سینه و باسن و ...

انگار اومده مغازه لباس بخره . یکی میاد میگه من از سینه های بزرگ خوشم میاد . اون یکی دیگه میاد میگه نه سینه باید ریز میزه باشه تو دست جا بشه ، یکی میگه انار اون یکی‌ میگه نه پرتقال بهتره خخخ . تازه فقط این سینه اس بماند بقیه چیزا

عجب!!!

میدونم این چیزا مهمه اما دیگه بعضی از اقایون زیادی بزرگش کردید یه دور فقط تو خانواده برتر بزنیم همه اینا که من میگم قشنگ مشخصه . اقا میگه دست دختره که چه شکلی و چجوری باشه .

مگه تو قراره با سینه و باسن و‌ غیره اش ازدواج کنی؟ واقعا زندگی بدون داشتن فانتزی های‌ عجیب غریب تو محاله؟

عجب!!!! واقعا عجبببب ،از دست شما ها

طرف یه دختر تووووپ مشتی عیبای بنی اسرائیلی گذاشت روش چون اندامش اونطور که میخواس نبووود تازه دختره بدم نبودا بقیه چیزاشو نادیده گرفته خانوم بودنو مهربون بودنشو و بقیه خصلتاش هیچ ؟  انقد لذت مهمه؟ انسانیت بره بترکه دیگه؟ بابا ایول مشتی

خدایا واقعا اگه انقد برای بعضی از اقایون‌ شهوت مهم و‌ حیاتیه هزار مرتبه شکر پسر نشدم که رو مردم عیبای بنی اسرائیلی بذارم یا یکی دیگه رو ازار بدم و قربانی کنم . برای ارضا جسمم .

دلم میخواد سوار ماشین تریلی هیجده چرخ  شم سر اون اقایون‌ گروه اولو بزارم زیرش و از روش رد شم . و زبون اون گروه دومو از حلقشون از ته در بیارم تا دیگه یه چی برا خودشون تلاوت نکنند . و یکی بزنم تو‌ گوش گروه سوم تا واسه ده روز صدا وز وز زنبور بپیچه تو‌ گوششون

عه عه

بازم میگما همه عینه هم نیستند من مطمئنم مرد خوووووب زیاده زیاااد  اصلا خودم بچشم  دیدم فقط گمنامن


بیشتر بخوانید ...

دست درازی در راهپیمایی روز حجاب و موقع تشیع 13 شهید

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

مقابله با آزار کلامی بعضی از مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)