حس میکنم بهم تجاوز شده ...

دیروز تا حالا دقیقه ای نبوده که بهش فکر نکنم. از نظر روحی داغون شدم و بهم ریختم . دیشب یه لحظه خوابم نبرد . همش از ترس از خواب میپریدم . آخه روز راهپیمایی عفاف و حجاب ، اونم وقتی داریم پیکر 13 شهید رو تشییع میکنیم و همه تو حال و هوای معنوی هستن، وقت دست درازی کردن و گند زدن به حال یه دختره؟

یعنی این قدر یه آدم باید پست و کثیف باشه که حرمت چادری که روسرمه نه حداقل حرمت شهیدی که داریم پیکرش رو دنبال میکنیم رو نگه داره ؟!

به ولله قسم چادر سرم بود ،چادرم عربی بود و کاملا گشاد ،کوچکترین قسمت از بدنم و مشخص نبود . هیچ جلف بازی و خنده و به اصطلاح خط دادنی هم درکار نبود ... کاملا  تو حال و هوای معنوی بودم داخل جمعیت زنونه که یه و متوجه شدم از پشت سر دارم توسط کسی لمس میشم ...

من وسط خانوما بودم فکرشم نمیکردم مردی بتونه پشت سرم باشه ... ،  اینقدر به من چسبیده بود که وقتی برگشتم سرم خورد رو شونش و دستش جایی بود که نباید میبود ... .

اینقدر شوکه شده بودم که ن تنها تمام بدنم بی حس شده بود قدرت جیغ کشیدنم نداشتم ... فقط خشکم زده بود سرجام و اون عوضی با اینکه فهمید من فهمیدم داشت به کارش ادامه میداد. دوستم متوجه شد و سریع دستم و کشید و از بین جمعیت اومدیم بیرون ولی همچنان دنبالم بود ... ، من سریع خودم رو به افراد نظامی رسوندم ، برگشتم که بگم دیدم نیست ...

سوالم اینه آخه من چادری دیگه چرا ؟

بخدا اگه وضعیتت پوششم مثل دخترای امروزی بود میگفتم خودم کردم که لعنت برخودم باد . ولی دلم از جایی میسوزه که کوچکترین خطایی تو پوشش و رفتار از طرف من نبوده ... ، واقعا این انصافه که این جوری روح و روان من بهم بریزه !؟


بیشتر بخوانید ...

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

فاز پسرانی که تو خیابون چادر میکشن یا آزار جنسی میدن چیه ؟

مقابله با آزار کلامی بعضی از مردان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)