سلام

توجه ها ، نگاه ها ، رفتارهای خاص و ... بعضی از پسران ، عده ای از دختران رو دچار سردرگمی میکنه . دختران هم ممکنه اون رفتارها و نگاه ها رو به شکل های مختلفی تعبیر کنن و سوالات مختلفی هم ممکنه از خودشون بپرسن ؛

1 - آیا بهم علاقه داره که اون طوری نگام میکنه ؟

2 - این که هر جا من هستم اونم هست ، دلیل خاصی داره ؟

3 - این که همیشه با من هم نظره چطور ؟

4 - آیا منو برای ازدواج می خواد ؟

5 - قصد دوستی داره ؟

6 - اگه بهم علاقه داره پس چرا جلو نمیاد و خواستگاری نمی کنه ؟

و ...

اگه پسری قصد ازدواج با دختری رو داشته باشه ، چطور رفتار میکنه ؟


بیشتر بخوانید ...

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دخترا، پسرا ، دوست داشتنتون چه نشانه هایی داره؟

چند ماهه به یکی از هم کلاسی هام علاقه مند شدم ولی ...

دختر مورد علاقم رو به خاطر بدحجابی می خوام فراموش کنم اما نمی تونم

در مقابل دختر مورد علاقم احساس حقارت می کنم

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

دختر مورد علاقم 5 سال سابقه دوستی داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)