سلام

من حدودا یک سال پیش یک متن در این وبلاگ گذاشتم با این عنوان ( دختر عموم رو دوست دارم اما نمیدونم چیکار کنم ) پس لطفا قبل اینکه ادامه این نوشته رو بخونین متن یک سال پیش رو نگاهی بندازید.

واقعا امروز دلم گرفته، یه چیزایی هست که آدم به هیچ کسی نمیتونه بگه. فقط میخواد حرفاش رو بزنه و یکی گوش بده ... .

من تو این یک سال خیلی اونجا رفتم و اومدم خودمو نشون دادم یه جورایی ( منظورم ادا نیست بلکه خود خودیم رو ) و چند وقت پیش هم دانشگام تموم شد و لیسانس گرفتم . تو این مدت شکر خدا یه ماشین هم گرفتم (پراید).

این چند وقت که میرفتم و میومدم عموم خیلی تحویلم میگرفت و معلوم میشد که خوشحال هست و همچنین زن عموم. خلاصه منم چند روز پیش دل رو زدم به دریا به مادرم گفتم که بهشون بگه من دخترشون رو دوست دارم ...

مادر و خواهرم هر دو رفتن اون جا خونه شون و قضیه رو گفتن اونا هم گفتن که خبر میدن. و امروز زنگ زد مامانش و بدترین خبر زندگیم رو شنیدم ، اینکه دخترشون گفته فعلا قصد ازدواج نداره ... و این حرف ها .

شاید شما این متن رو بخونین و بگین بیخیال اما من دارم زجر میکشم من دارم میمیرم من هر شب با خیالش راحت بودم امروز که این جور گفتم دارم میگم خدایا کاش شب نمیشد. من اون رو دیوانه وار دوست داشتم من به معنای واقعی عاشقش بودم براش میمردم...

باور کنین شعار نیست احساس زود گذر نیست . همین دیروز که تو ماشین بودم با خیال اینکه اون کنارم هست باهاش حرف میزدم، من تو قنوت نمازام از خدا اون رو میخواستم ، من به عشق خدا بعد اون نماز شب میخوندم و از خدا میخواستم منو بهش برسونه ... شاید بخندید اما واقعیت هست نمیدونم چه طوری حس درونم رو بگم و قطعا از دست شمام کاری برنمیاد اما از شما میخوام برام دعا کنین.

من از یک سال پیش که اون متن رو گذاشتم تا الان به خدا هر روز هر ساعت بیادش بودم الان چیکار کنم خدا الان چه جوری بخوابم شبا الان تو خیالم با کی حرف بزنم... من تو این مدت همش فک میکردم اونم دوسم داره و از رو حجب و حیا باهام صمیمی حرف نمیزنه . اما امروز فهمیدم که علاقه ای به من نداره .

خدایا کمکم کن ...


بیشتر بخوانید ...

وقتی به کسی فکر می کنیم، اون به ما فکر می کنه ؟

راسته که میگن دل به دل راه داره ؟

اینکه میگن دل به دل راه داره چندان بی راه نمیگن !

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه ؟

خواب دیدن یک شخص ، دل به دل راه داره ؟!

به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه

به نظر شما دل به دل راه داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)