سلام
من یه پسر حدودا 30 سالم که تا حالا با دختر رابطه ای نداشتم . متاسفانه تا الان چند نفر از دوستام و فامیل به من گفتن که هیز و چشم چرونی، من خودم قبول ندارم حرفشونو، چون فقط به دخترایی که بد حجابن یا لباس چسبون یا از این شلوارهای پاره یا ....کلا  تیپ نامناسب دارن نگاه میکنم، متاسفانه چه غریبه چه آشنا و فامیل نامحرم ( که اونم تاحالا خیلی خواستم این کار را هم نکنم ولی بعد یه مدت باز یادم میره و باز یهو ناخوداگاه نگاه میکنم ) و به کسانی که پوشش مناسبی دارن ولو اینکه خیلی خشگل باشن نگاه نمیکنم.

واسه همین میخواستم از شما دوستان بپرسم،هیز بودن به چه معنیه و یه نفر مخصوصا یه پسر در چه صورتی هیزه و چه کارهایی هیزی محسوب میشه؟ چطوری میشه یه آدم هیز را تشخیص داد؟ آیا کسی که چند تا دوست دختر داره و با اکثر زنها و دخترای خوشگلی که میبینه سعی میکنه سر حرف زدنو باهاشون باز کنه و بگو بخند کنه فرده هیز و چشم چرون تریه یا کسی با خصوصیاتی مثل من که چند لحظه افراد با پوشش بد را نگاهشون میکنم؟

اگه کسی هیزه،راه اصلاح این خصوصیت بد چیه؟ چکار باید بکنه و نکنه تا دیگه هیز نباشه؟ کسی که این خصوصیت را داره که ناخوداگاه به دختری که بد حجاب باشه یا لباسش چسبون باشه یا جایی از بدنش پیدا باشه،نگاه میکنه. چه راهکاری دارین که  این تیپ افراد و پوشش ها براش عادی بشن و این کارو ترک کنه؟ لطفا برای اصلاحش راهکار بدین.
ممنون از نظر همه دوستان

مرتبط:

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟

چطور بفهمیم دختری هیز هست یا نه؟

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار


پیشنهاد:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟

نگاهم ناخودآگاه به قسمت های خاص بدن خانم ها میره

شوهرم میگه آرایش نکن ولی چشمش دنبال آرایش کرده هاست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)