با سلام
 من 25 ساله هستم و به مسایل وفاداری و مذهبی خیلی حساسم شوهرم با این معیار که من دختر مذهبی بودم منو انتخاب کرد اون نمازخوان و به زندگیشم پایبنده ولی با همه اینا من مشکلی دارم که خیلی اذیت میشم ما یک ساله ازدواج کردیم من بارها احساس کردم هر وقت با شوهرم میرم خیابون یا جایی میرم به دخترا نگاه میکنه و از پشت به قوس بدنشون نگاه میکنه من بارها باهاش حرف زدم اون میگه اشتباه میکنم و به کسی نگاه نمیکنه ولی من بارها دیدم بخدا. نمیدونم چیکار کنم؟ بارها حرفاشو باور کردم ولی باز هم دیدم با چشمای خودم. چیکار کنم حتی یبارم گفت این برا همه مردا طبیعی هس و حتی تو فکرشونم ممکنه برن این غریزه مرداس. بارها بهم گفته تو بهترین زنی برام. من نیاز جنسیشو بخوبی تامین میکنم ولی همیشه بهم میگه باسنتو چاقتر کن . من خیلی ناراحت میشم اگه واقعا چاق بشم اونم رعایت میکنه؟ تو رو خدا راهنماییم کنید

مرتبط:

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟