سلام

چشم هیزی صفت بسیار زشتیه ، در مورد خانم ها زشت تر، من خودم به خاطر غرورم و حیا به دختری بیشتر از نیم ثانیه نگاه نمی کنم ، این سوال به ذهنم رسیده که چطوری بفهمم دختری که باهاش آشنا میشم چشم هیز هست یا نیست ، خیلی رو این مسئله حساسم ، اولین رکن حیا، نگاه پاک هست ، لطفا کمک کنید تا با یک فرد بی حیا ازدواج نکنم و نسلم رو کثیف نکنم .


مرتبط:

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

برای اصلاح ویژگی هیز بودن چکار باید کرد ؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه؟

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)