سلام خدمت دوستان
راستش به یه تردید بزرگ تو زندگیم برخوردم . ببینید من امسال سال کنکورمه . پدر و مادرم میخواستن من پزشکی بخونم ولی خب علاقه ی زیادی دارم به زبان ، واسه همین میخوام رشته منحصرا زبان بخونم . خانوادمم موافقت کردن . ولی الان که چیزی نمونده به کنکور در هدفم دچار تردید شدم .
هی از دوستام میشنوم واسه زبان شغل و کار نیست و ... درآمد نداره و ... به درد نمیخوره . به نظر شما رشته زبان آینده شغلیش خوبه ؟
کمک کنید

مرتبط :

مشورت با کسانی که لیسانس یا ارشد زبان انگلیسی دارن

آینده شغلی رشته های آموزش زبان و مترجمی زبان چطوره ؟


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)