سلام
میخوام راستش رو بگید شماهایی که میاین پست میذارین که ختم سوره واقعه برای تمام حاجات یا میگید از این دعا و اون دعا حاجت گرفتیم راست میگید یا واسه دلخوشی امسال من میگید ؟
چرا من بعد شش سال دعا کردن و دعا و قرآن خوندن هنوز هم هیچ نتیجه ای نگرفتم مگه سوره واقعه واسه گشایش در زندگی نیست مگه ختمش خیلی مجرب نیست پس چرا من امسال دفعه دومه دارم ختمش میکنم ولی باز هم همون آش و همون کاسه ، یه بار محرم خوندم که روز اولش دوشنبه بود یه بار هم از اول جمادی الاول شروع کردم و دارم میخونم که اگه اینبار هم نتیجه نده دیگه هیچ وقت طرف دعا و قرآن نمیرم چون خسته شدم و مطمئنم خدا هم از دستم خستس .
من صفحه هایی که مال استجابت دعا بود رو تو همین وبلاگ خوندم به خدا من آدم بی حاشیه ای هستم به هیچ کس و هیچ چیز کار ندارم دلمو خیلی شکستن ولی من دل نشکستم به خاطر خدا گذشت کردم به خدا اگه بخوام زندگیمو بگم که با چه بدبختی سر شده اشک همتون در میاد .

نمیدونم چرا خدا دوستم نداره تا حالاشم که تحمل کردم به خاطر این بوده که هر وقت کم می آوردم و از همه چی خسته میشدم میرفتم غسل صبر میکردم ولی دیگه این کار هم جواب نمیده یکی بگه چه خاکی بر سر کنم ؟

پیشنهاد:

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


مرتبط با دعا کردن:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)