امروز هوا بهاری و خیلی قشنگه و همه جا سبز و زیبا شده ما تو مازندران هستیم، داشتم پست های قبلی خودم و سایر کاربران رو میخوندم و اینکه چقدر همه ما ناامیدیم، نمی‌دونم گاهی فکر میکنم ما پسر دخترهای سالم انگار راهی جز خانواده برتر پیدا نمی‌کنیم که درد دل کنیم.

من حدس میزنم خیلی هامون بی کس و تنهاییم و قطعا اگه راست میگیم انقدر با پدر و مادرها مون خوبیم و انقدر مثلا اون ها هوای ما رو دارن و راضی هستیم و آنقدر از مجردی راضی هستیم پس اینجا چیکار میکنیم؟ پس ته دل همه مون ناراضی هستیم و میخوایم ازدواج کنیم یا اگه متاهلیم زندگی بهتری برای خودمون بسازیم.

به هر حال من ۲۷ سالمه و خیلی ناراحت بودم و بحث های دختر و پسرهای خانواده برتر هم شاید بیشتر ناراحتم کرد، اینکه چقدر سخت میگیریم و کوتاه نمیایم در حالی که همو می‌خوایم (منظور دختر و پسرها)، اون بیرون یه عده دارن راحت با هم میپرن و ما هم انگار خودمونو تو زندان افکارمون زندانی کردیم! به هر حال من دیگه نمی‌خوام ناامید باشم.

همیشه دوست داشتم قرآن ختم کنم ولی هرگز فرصت نشد الآنم نمی‌دونم وقت میکنم یا نه چون باید کار کنم پول در بیارم و ... ولی حتما می‌خوام انجام بدم، نه به نیت چله گرفتن و ...، نه چله چهل روزه و خونه نشینی و ... نه هیچ رسم دیگه می‌خوام برا خودم نیت بکنم، نیت کنم خدایا من هر روز روزه میگیرم در ماه رمضان و هر روز یک جزء از قرآن رو میخونم، و تو در این سی روز یا بعدش کاری کن که دقیقا همون دختری که می‌خوام نصیبم بشه.

با حیا، زیبا، بساز و توقعات در حد توانایی های من، اگر شاغل باشه بهتر چون درآمدم کمه، از لحاظ مهریه هم خانواده شون مثل خانواده ما باشن، بگم دختر و پسر خودشون صحبت کنن هر چی تصمیم گرفتن و مهریه پایین باشه نه ۱ سکه نه ۱۱۰ سکه و ... ، مثلا مهرالسنه یا یه کم بالاتر از اون مثلا ۲۵ سکه...، خوش صحبت و مهربان، و امیدوارم که خدا چنین زنی نصیبم کنه.

اگه همه دنیا بگن نمیشه من می‌خوام این نیست رو بکنم و از خدا می‌خوام یک زن از هر نظر خوب نصیب من بکنه تا هر روز از زندگی باهاش احساس لذت و رضایت بکنم، امیدوارم این روش من جواب بده، بهتر از اینه که بشینم و دست رو دست بذارم یا به آدم ها رو بزنم که یکی معرفی کنه ‌و‌‌‌‌ ...، و منو ما امید کنن یا مسخرم بکنن و بکن سفارش بده این ژنو برات بسازن و ... !

من نیتم رو میکنم و امید هم دارم، بعدش خدا اگه بخواد یا واسطه یا از هر راهی که صلاح بدونه این زن رو قسمت من می‌کنه و جلوی راهم قرار میده .

البته من آدمی نیستم که تلاش نکنم و بشینم فقط دعا بکنم نه من تلاشم رو میکنم برای پیدا کردن دختر در جامعه و چشمام رو خوب باز میکنم و از آدم ها هم کمک میخوام برای معرفی و ... خودمم اقدام میکنم و تلاشم رو برای کسب درآمد و ... هم دارم انجام میدم.

منتهی وقتی همه کارها رو دارم انجام میدم میخوام دعا هم چاشنی تمام تلاش هام بکنم و خودم از اون مذهبی هایی نیستم که بشینم فقط دعا بکنم و هیچ عملی انجام ندم و همه با هم من سالهاست در تلاشم وقتی دیدم نتیجه نداد الان میخوام دعا هم بکنم قبلا هم میکردم ولی نه به این شیوه و نیتی که الان انجام دادم هم یه دور قرآنو کامل میخودم (با معنی!) نه اینکه عربی بخونم ندونم خدا چی گفته! و هم اینکه نیت کردم.

نظر شما درباره این کار معنوی و امیدوارکننده من و این تصمیم چیه؟ پیشاپیش از نظرات شما متشکرم


مرتبط :

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)