سلام

تف به این زندگی مسخره. فقط کافیه بری قبرستون همین که یه خرده بچرخی میبینی به هیچکی بجز آدمایی که اون تو خوابیدن حسودیت نمیشه.

ما انسانها خیلی موجودات پست و بدبختی هستیم. وقتی بچه بودم همیشه دلم به حال گوسفندا که باید بخاطر ما کشته میشدن میسوخت ولی الآن که فکر میکنم میبینم ما زندگیمون از اونا هم دردناکتره.

فقر، شهوت، حسادت، حرص، غرور وقتی همه دست به دست هم میدن و میخوان بندازنت و هر چی هم التماس و دعا و گریه میکنی بازم هیچی.

فقط خودمو غرق میکنم تو موسیقی راک، تنها چیزیه که بهم آرامش میده. هیچکی به جز اون آهنگ منو نمیفهمه. بارها و بارها گوش میدم شاید دردم یادم بره.

خسته م. اگه به خدا اعتقاد دارین و میدونین که قبول میشه. فقط برام دعا کنین که زودتر بمیرم ولی مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه. تموم .

مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)