میخواستم یک پست بذارم در خصوص روابط دخترها و پسرها و ربط شون به هم، اینکه گذشته ما بهم مربوطه یا نه، cj هستم کاربر حدودا قدیمی خانواده برتر، حرف های دلم هست چیزی که فکر میکنم درسته.

اول از همه میخوام راجع به سیاست بگم؛

من اندازه هیچی از سیاست بدم نمیاد، آدم باید با کسی که زندگی میکنه مثل کف دست باشه، سیاست مال دشمنه، سیاست پول گرفتن از شوهر، سیاست شوهر کردن با یه آدم پولدار، سیاست خوب نشون دادن و سالم نشون دادن خود. 

بعضی ها میگن آخه به کسی چه مربوطه در گذشته چیکار کردیم، دوست داشتیم با ده نفر رابطه داشته باشیم به شما چه؟، اینجاش جالب میشه که توی مراسم خواستگاری از اون ها پرسیده که خانوم شما قبلا رابطه داشتین، میگه نه به قرآن، نه به خدا، نه به جون مادرم، اصلا پسر چی هست، من به زور سلام علیک دارم با پسرها. 

یه سری میگن گذشته مال هر کس به خودش مربوطه، شاید اشتباهاتی داشته، خب باشه اینم قبول ، شما موقع خواستگاری بگو که گذشته به خودم مربوطه علاقه ندارم که راجع بهش حرف بزنم نه اینکه خودت رو بکنی مریم مقدس. 

میگه به پسر مربوط نیست من با کی رفت آمد دارم، چی میپوشم، باشه تا قبل ازدواج مربوط نیست واسه ازدواج باید رک و راست بیای بگی که تیپ من اینه، با این آدم ها رابطه داشتم، این جوری میگردم، اهل رفیق هستم یا هر عادت دیگه ای که داری که پسره قبول کنه یا نه، اگه قبول کنه که خب منطقیه تو زندگی هم حق نداره ایراد بگیره، نه اینکه خودت رو خوب نشون بدی، یهو وسط زندگی بگی من اینم، میخوای بخواه، میخوای نخواه.

طرف با پسرها میگشته، بعدا میگه تو گفتی رابطه نه اینکه که اجتماعی بودن، فقط دوست معمولی بودیم با هم میرفتیم تفریح و ...، عجب خدایا آدم دوست داره سرش رو بزنه تو دیوار.

کلا ریشه مشکل برمیگرده سر دروغ، بعضی از آدم ها توی نامزدی یا هر چی دروغ میبافن، بعد که عقد کردن خود واقعی شون رو نشون میدن، میافتن به جون هم بعدش هم طلاق.

حالا پسر ها هم تقریبا همینه ها، طرف گل و شیشه تا دیروز با رفقا استفاده میکرده بعد میاد میگه دووود؟، دود چیه حاجی ، تنها دودی که وارد حلق ما شده مال اگزوز ماشین بوده. 

تا دیروز بساط عرق خوری و مستی به راه بوده، الان میگه عرق نه، شما راجع به ما چی فکر کردی، نگو این ها رو، اصلا توهین نکن به ما.

در خصوص مهریه هم باید عرض کنم که در خارج کشور یه سری دخترها اومدن فاز گرفتن که اموال نصف میشه، چی میشه، باید بگم که اموالی که از زمان ازدواج به دست اومده نصف میشه، مثلا اگه طرف ده میلیون دلار قبل ازدواج داشته و بعد ازدواجش شده 11 میلیون دلار، وقت طلاق 500 هزار تا به زنه میرسه و حقی در خصوص اون 10 تای قبل ازدواج مرد نداره و در خصوص مرد هم همین طور.

بذارید یه کم راجع به یه سری مردها که آدم دوست داره با گیوتین سرشون رو بزنه بگم؛

دوست عزیز وقتی یه زن درست حسابی گیرت اومد، قدرش رو بدون، بهش محبت کن، غرور مال مردمه، جلو جمع احترامش رو نگه دار، اجازه نده کسی چیزی بتونه بهش بگه، آزادی های لازم و به اندازه رو بهش بده، اینکه شاید دوست داشته باشه کلاس بره، با دوستش بگرده، شاید تو سن سی سالگی هوس کرده بره زبان یاد بگیره، اینکه باید از نظر مالی بهش توجه بشه، پول بهش بدی، نذاری کار بکشه به جایی که بگه پول بده ندارم، لباس اگه خواست بخر براش، خلاصه تا یاد نگرفتین با زن چطور باید برخورد بکنید زن نگیرین، تا دوسش نداشتین نگیرین، زن جونش به محبته، به علاقه ست، به عشقه.

کلا بعضی از پسر دخترهای ما هیچ شناختی از هم ندارن، مرد میگه زن دنبال پوله، نداشته باشیم زن مون نمیشه، پس چی خب بیاد زیر چادر زندگی کنه باهات؟، بعضی از زن ها هم فمینیست شدن،  میگن مرد و زن برابرن، یعنی ما هیچ وظیفه ای در خصوص خونه داری و آشپزی نداریم، مگه نوکریم؟ 

پس چی، کی بیاد انجام بده، یا خودش قید کارش رو بزنه پیش بند ببنده، بشینه غذا بپزه، ظرف بشوره؟، نمیگم نکنه، منظورم مطلقه، یعنی زنه کلا انجام نده این کار ها رو. 

مرد هم از نظر من نمیتونه توقع داشته باشه زنش بره سر کار، چون اصلا وظیفه ای در این خصوص نداره، کارش چیز دیگه ست. 

شریک زندگی یعنی در همه چی شریک باشیم، اگه بحث این حرف ها باشه این بگه وظیفه من نیست، اون بگه چرا پول بدم و ...، این ها که دیگه بهش نمیگن زندگی مشترک، میگن هم اتاقی، در کل بخوام بگم تموم نمیشه یه کم تفکر کنین.


مرتبط با گذشته افراد و بحث ازدواج:

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...


مرتبط با همسرداری:

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)