سلام

من پسری ۲۴ ساله هستم، حدود یک سال پیش از دختری خوشم اومد اما همون لحظه خواستگاریش نرفتم، صبر کردم یه کم بیشتر بشناسمش و رفتار های بیرونش رو تحت نظر بگیرم، این دختر الان ۲۱ سالشه، طی اون دوران من یه چیزی دیدم که خیلی بهم بر خورد ، متوجه شدم دوست پسر داره، حالا این زندگی شخصی خودش هست، منظورم از بهم برخورد این بود که روش حساب باز کرده بودم، بعد از دو هفته و اینکه مطمئن شدم اینکه دوست هستن کنار کشیدم.

تو اون مدت به یکی از آشناهای دختر که خیلی بهش اعتماد داشتم این قضیه خوش اومدن رو گفتم، بعد از ۵ - ۶ ماه، مجدد همین خانم واسطه اومد گفت چی شد کار به کجا رسید، اولش گفتم نشد و اون اصرار کرد چرا و منم گفتم و اون گفت ولی الان با کسی نیست، من که ناراحت بودم گفتم مهم نیست دیگه ولی این خانم دوباره اصرار کرد و آخر قرار شد با خانواده جلو برم، و حق داشتم که در جلسه خواستگاری درباره "کلیات" این موضوع سوال کنم.

بعد از صحبت با خانواده و صحبت مادران با هم، آخر نوبت به ما هم رسید، جلسه اول و دوم خواستگاری چیزی نگفتم چون مناسب نبود، در این دو جلسه به خوبی و خوشی گفت و گو ها انجام شد اما من بازم یه زمینه دید شک برانگیزی بهشون داشتم.

جلسه سوم، با تمام سختی که برای خودم هم داشت ازش این سوال رو کردم و گفتم قبلا سابقه دوستی داشتید؟، در کمال خونسردی گفت نه، اصلا، همیشه سعی کردم به همسر آیندم وفادار بمونم، من نمیدونستم بخندم یا بلند بشم برم، خودم رو کنترل کردم و آخرش گفتم پاسخ رو بعد از دو هفته به هم بدیم و دو هفته زمان بدیم.

ایشون با تردید رضایت داد و گفتند باشه، الان چند روز از جلسه آخر میگذره و من نمیدونم چیکار کنم، انتظار هم نداشتم ازشون، چون ظاهر موجه داره و درس خون هست و رشته خوبی درس میخونه و خانواده شناخته شده ای دارن، از طرفی با کسی که دوستی داشته و طرف رو فراموش کرده، هر چند که فراموش شدنی نیست و فقط این حرف محض خود فریبی هست میشه زندگی کرد.

اما با دروغگو چی، گیج شدم، همه این ها به کنار، اصلا میشه به کسی که مدتی با کسی دوستی عاشقانه داشته اعتماد کرد؟، فکر نکنم قبلی رو فراموش کنه ...


مرتبط:

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) اعتراف در جلسه خواستگاری ! (۲۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)