سلام

دختری هستم 25 ساله که  6 ساله اندر خم خواستگاری گیر کردم به سمت  ازدواج نمیره نمی دونم تا کجا می خوام ادامه بدم بعضی وقتها فکر می کنم قید ازدواج رو بزنم ولی نمی تونم  .

امروز صبح یه خانومی اومد خونمون خودش تنهایی بدون اینکه خبر بده ازم پرسید قدت چقدره  گفتم 155 ، یه  کاره گفت به پسرم نمی خوری اون 170 قد داره خیلی بهم برخورد .

چرا ملاک های پسرها شده آبکی ؟ چرا دنبال دختر نجیب نیستن ؟ ایا این تفاوت مانع خوسبختیه ؟ چرا  پسر ها تو چهار تا عدد گیر  کردن ؟ چرا به دختر به چشم کالا نگاه می کنن ؟ چرا ما دخترا اینقدر بی ارزشیم ؟ به خدا  این دوره زمونه چیزی  کمتر از دوره جاهلیت نداره جفتش دختر رو بی ارزش می کردن .

فقط امام زمان بیاد نجانمون بده . ازدواجی که دختر رو به چشم کالا ببینند همون بهتر که مجرد بمونی . کم کم دارم به این نتیجه می رسم همه توان ازدواج کردن ندارن . باید قیدش رو بزنم .

تو رو خدا نگین دختر همینه ،  از این جمله متنفرم . سوال اینه که چرا به دختر به چشم کالا نگاه می کنیم نه یه انسان و ملاک ها مون شده ظاهر ؟ من نه قد برام مهم نه تحصیلات انچنانی به دیپلم قانعم  قیافه ام بد نیست .

فقط می خوام مرد عاقل و با درایتی باشه . در مورد مال و منال اعتقاد دارم مرد باید همت بلندی داشته باشه مال تو زندگی میاد . مرد رو به حساب بانکی و خونه و ماشینش نمی سنجم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)