با سلام

یک سال پیش در فضای مجازی با دختری آشنا شدم و رفته رفته با شناخت اخلاقیات دو طرف عاشق و دلباخته هم شدیم. جفت مون مال یک استان ولی از دو شهر متفاوت با فرهنگ یکسان امّا قومیت متفاوتیم. از لحاظ مالی سطح فرهنگی تحصیلات و...یکسانیم. دختر از اول می‌گفت خانواده م به نظرم احترام می ذارن. 

بعد از 7 ماه ایشون رو دیدم و از لحاظ ظاهری جفت مون بدل هم نشستیم و طی این یک سال کلاً سه بار همدیگه را دیدیم. طی 4 ماه گذشته که خانواده ش متوجه شدند پدر و برادرش مخالف شدید کردند که من غریبه هستم و اجاره نمیدن ازدواج کنیم. 

طی این 4 ماه 4 بار خواستگاری کردیم که سه بار پدر دختر گفت خودمون خبر می‌کنیم ولی تماسی نگرفتند و به دخترشون گفت که به شدت دودله و نمی تونه به غریبه اعتماد کنه و بار آخر که زنگ زدیم گفت جوابم نه هست این ازدواج به صلاح نیست حتی قبول نکردند منو ببینند و حرف هام رو بشنوند. 

دختر 23 ساله و منم 26 هستم. از لحاظ کاری و حقوق عالیم ماشینم دارم شغل و تحصیلاتمم هم عالیه فقط شغلم شهر دیگه ای هست. دخترم بعد 4 ماه حرف شنیدن و داد و بیداد کردن و گریه کردن و لجبازی با خانواده ش  گفت پدرم محاله قبول کنه  و میگه غریبه به هیچ وجه قبول نمی‌کنم و حتماً باید همشهری باشه. 

الآن تصمیم گرفتیم یه مدت حرف نزنیم تا دختر تصمیمش رو بگیره می خواد چه کار کنه. یه ویژگی خیلی بدی که داره اگه هی تو گوشش حوندند بدبخت میشی و آینده ت تیره ست دیگه شل میشه در صورتی که بهش گفتم چند سال پافشاری کنیم آخرش راضی میشن که گفت من دیگه نمی تونم خسته شدم. به نظر شما چه کار کنیم

یعنی بعد چند سال قبول می کنن یا باز هم میگن نه


پیشنهاد:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)