سلام

من تا زمانی که سربازی و دانشگاه تمام بشه اصلا به فکر ازدواج نبودم و در دوره دانشگاه هم هیچ دختری هرگز برام جالب نبود چون اصلا نمی‌خواستم توجه بکنم بهشون و همیشه سنگین بودم.

الان که ۲۶ ساله شدم نیاز به ازدواج دارم و احساس میکنم دیگه به بلوغ رسیدم و وقتش شده اما خواهر و مادری ندارم که بخواد برام شخصی رو پیدا بکنه. من می‌خوام فقط شروع ارتباطم از طریق مجازی باشه، آیا به نظر شما این ایرادی داره؟، چون از طریق مجازی و شبکه اجتماعی .... راحت میشه افراد رو پیدا کرد و باهاشون ارتباط گرفت.

اما نمی‌خوام محدود به این بشه، یعنی برای شروع آشنایی و بعد دیدار در دنیای واقعی و بعد هم جلسه رسمی خانواده باشه حتما. من واقعا هیچ راهی به ذهنم نمی‌رسه خوش به حال اون هایی که خواهر یا مادری دارن.


مرتبط:

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاط فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)