سلام

می خواستم بدونم در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی باید نشون بدم ؟ 

یه حساب اینستا دارم که برخی از اساتید و همکلاسی هام رو فالو کردم با پیج های علمی در مورد رشته ی خودم یه پیج کاملا کاری هست با اسم خودمم به اختصار ولی بدون عکس شخصی ، گاها پیش میاد بعضی ها میان دایرکت سلام میدن و رشته م رو می پرسن و معلومه که دلایل دیگه ای دارن ، آخه دایرکت من چی کار دارن ؟

مثلا معلومه یه قصد مزاحمتی دارن همه هم پسر هستن ، منم اصلا تمایلی ندارم باهاشون صحبت کنم اگه کاملا غریبه بود می تونستم همون لحظه بلاک کنم ، ولی اکثرا  کسانی هستن که تا حدودی آشنا هستیم مثلا هم رشته یا  تو انجمن ها بودیم بالاخره دانشگاه یا کارآموزی شاید چشم تو چشم شدیم دوست ندارم یهو بزنم بلاک کنم نمیگن دختره توهم برداشته یا مگه چی گفتیم و ... .  

می خوام ببینم دقیقا چه جوابی بدم درسته الان میگم ببخشید من کلاس دارم باید برم و می پیچونم به نظرتون این کار درسته ؟ مزاحمت هام زیاد نیست به نسبت دوستام خیلی کمه ولی واقعا تمایلی به ادامه ی گفت و گو ندارم . 

شما چی کار می کنید؟


مرتبط:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)