سلام

دختری 18 ساله هستم. پارسال با یک اقا پسری اشنا شدم در دنیای مجازی و چند ماهی با هم در ارتباط بودیم فقط در حد پیام دادن بود و البته بر خلاف اصرار بیش از حد ایشون و کنجکاوی واسه ملاقات بنده، من سخت مخالفت میکردم و طفره میرفتم.

چند ماه پیش ارتباطم رو با این اقا قطع کردم.چون احساس کردم من خیلی بهتر از دخترای مختلفی هستم که در جلوی چشم ایشون هست و نخواستم سرگرمی باشم و ترجیح دادم هیچ اقایی دیگه تو زندگیم نباشه و خواستم که فراموش بشم.

امسال در اون دانشگاهی که ایشون درس میخونه بنده هم قبول شدم. دو ترم جلوتر از من هستن ایشون. شهرستانمون کوچیک هست در شمال کشوره و دانشگاه دیگه ای نیست که بخوام برم در اون منطقه.

جدا از شوخی و شیطنت هایی که با ایشون داشتم در کل ادم ارومی هستم و ملاقات با جنس مخالف واسم خیلی مشکله. حالا امکانش زیاده که ما همدیگه رو ملاقات کنیم و ایشون من رو بشناسه .

از جایی که من تا حالا با اقایی رو در رو و هم کلام نشدم خیلی واسم مشکل شده و چون ترم اول دانشگاهمم هست سختیش بیشتر میشه. الان من نمیدونم ایشون رو ببینم چه رفتاری از خودم نشون بدممم؟!!! اونم تو محیط دانشگاه ؟!!

نسبت فامیلی خیلی دور هم با ایشون دارم ولی بازم ... شاید خیلی اتفاقی چشم تو چشم بشیم و همو بشناسیم. روزی بالاخره این دیدار پیش میاد . راهنماییییم میخوام لطفا .

یه نگرانی دیگه هم در مورد تیپ و ظاهرم هست که نکنه بدش بیاد و رفتاری نشون بده که شخصیتم خرد بشه.


مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)