سلام
چقدر خوبه زنها درک کنند که روح مردها بیشتر طالب قدرت و اقتدار و بزرگیه و مردها درک کنند زنها بیشتر خواهان مهر و عطوفت و علاقه هستند.
همیشه سعی کن اقتدار مرد خونه رو حفظ کنی .گاهی یه مخالفت کوچیک واسه ما مهم نیست در حالی که واسه مرد خونه خلاف روح قدرت طلبیشه. شاید کلمه ی اقتدار و قدرت طلبی زیادی خشن بنظر برسه ولی بنظر من این خصوصیت مردها  فطریه.

گاهی شاید خود مرد قدرت طلبیشو انکار کنه ولی یه جایی تو یه شرایطی ولو کم هم شده خودشو نشون میده.

باور کنید خصوصیت بدی نیست که باهاش سر ستیز داشته باشی کافیه درکش کنی، باهاش کنار بیایی اون موقع میبینی مرد خونه در حالی که مقتدره، در حالی که قدرتمنده چه دل مهربونی داره، اون موقع میفهمی کنار اومدن با این خصوصیات مرد چقدر بنفع ما زناست.


همسرتون میگن "میخوام فلان چیز رو بخرم"در حالی که حس واقعیشون نسبت به این جمله اینه:"من دستور میدم که با خریدن فلان چیز موافقت کنی"
شما میگید"نه" .

کلمه ای که حس قدرت طلبی رو نمایان میکنه و مرد رو در برابرش به ستیز وا میداره
و یا:
شما به همسرتون میگید:"برو سر کوچه جارو بخر"

از طرف همسرتون که حس قدرت طلبیه فطری داره یعنی "من دستور میدم برو سر کوچه جارو بخر" خواه نا خواه همسرتون که خواهانه اقتداره دستور نمیپذیره.

تنها راهش اینه که درست بر خورد کردن با این خصلت مرد رو بلد باشین.مثلا:

همسرتون: میخوام ماهواره بخرم.   

شما با حالتی که نشون بده نگرانید: خوبه ولی نمیدونم بتونم باهاش کنار بیام . در کل حس خوبی بهش ندارم.احساس میکنم گناهه. بهتر نیست یچی دیگه رو جایگزینش کنیم که سرگرممون کنه؟

برداشت همسرتون از جملتون:"""همسرم ناراضیه.نکنه به گناه بیوفته.فکر کنم اگه خریدم معذب میشه نگاه کنه.""""

موقع خریدن جارو. رفتار بهتر:

شما: میخوام برم جارو بخرم کاش همرام میومدی تنها نباشم.

برداشت همسرتون از جملتون:"""همسرم از من واسه خرید جارو کمک میخواد. حتما تا سر کوچه میخواد بره معذبه. همراش برم که ازش مراقبت کنم...

همزمان هم به خواستتون میرسید هم مخالفتی به اون شکل رخ نداده و هم حمایت همسرتون شامل حالتون میشه.

گاهی لازمه در برابر روح اقتدار طلبیه مرد سر تعظیم فرود بیاریم و نشون بدیم چقدر به حمایت و اقتدار و قدرت مردها نیازمندیم حتی اگر اونقدرها هم نیاز نداشته باشیم.

گاهی لازمه جمله هایی مثل:

وایی اگه سایَت بالا سرم نبود چی میشد...

اگه نبودی عمرا این کاررو میتونستم انجام بده...

مرد بخوایی فقط شوهر من. ماشالا از پس همه چی برمیاد...

خیلی زورتم زیاده ها !! خدا خودش میدونسته که شما مردا رو واسه ما زنا اینقد قوی آفریده....

در کل جمله هایی بگید که مردها رو از لحاظ اقتدار توی خونه ارضا کنه. نترسید از این که همسرتون تبدیل به دیکتاتور بشه. در صورتی این اتفاق میوفته که مردها زنانی روبروشون باشه که این حس رو تقویت کنه.

مردها روحا و جسما طوری آفریده شدن که طالب حمایت کردن و به سرپرستی گرفتن هستند . همیشه از همسرتون به عنوان یه حامی و سرپرست یاد کنید. مخالفت به روش نادرست نتایجش کاملا مخربه. روی رفتار و گفتارتون کار کنید تا نتیجه ی بهتر بگیرید.

موفق باشید.

" زن زندگی "


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)