سلام 

من راستش خیلی وقته یه سوالی ذهن منو درگیر کرده، اونم اینه که بعضی از آقایون اگه همسرشون نتونه بهشون بچه بده کلا اون عشق اولی که نسبت بهش داشتن از بین میره؟ متاسفانه تو فامیل من این طوری هست و من گاهی اوقات غصه میخورم، عجب شوهرهای بی رحمی دارن. من چند تا جریان رو میگم براتون؛

یکی از آشناهای دورمون نمی تونست مادر بشه شوهرش همه ش داروهای هورمون از بس که بهش داد سرطان گرفت و مرد .

با دختر خاله م از بچگی با هم بزرگ شده بودیم و خلاصه طاقت ناراحتی هم دیگه رو هیچ وقت نداریم و وقتی شنیدم شوهرش بهش متلک میندازه همه ش تو خونه پدرت این طوری بودی و باید خودت و مادرت هزینه های درمان رو بدید و شوهرش میگه من به خاطر این مسئله هیچ هزینه ای نمیکنم.

و یا مثلا خاله کوچیک خودم یه بار برای شوهرش بچه آورده بود شد دختر، ولی بار دوم ازش خواست این دفعه باید پسر بشه، خب رفتن دکتر زنان شوهرش همه ش تو سرش میزنه حیف اون همه هزینه دکتر کردم برات تو واقعا ناقصی، عجب اشتباهی کردم تو رو گرفتم، بعد شوهرش قهر میکنه و چند روز نمیاد خونه به خاطر این مسئله و خاله م همه ش گریه میکنه و خیلی زیاد افسرده شده .

یا عمه کوچیک خودم برای شوهرش پسر آورده بود باز شوهرش یه بچه دیگه میخواست همه ش بهش داروهای هورمون میداد و عمه بیچاره من همش بالا میاورد و چند ماه این داروها رو داد و حامله شد، ولی این داروهای هورمون خیلی خطرناکه ممکنه اون آدم بمیره .


مرتبط :

بین بچه دار شدن و شوهرم یکی رو باید انتخاب کنم

شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

یه خانم کارمند هستم که شوهرم بچه می خواد

خانم ها بعد از بچه دار شدن از عشق شون به شوهر کم میشه ؟

شوهرم تا مادرش اجازه نده نمی خواد بچه دار بشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)