سلام بچه ها

من یه مشکل بزرگ دارم دارم دیوونه میشم کمکم کنید 33 سالم هست. سه ماهه عروسی کردیم شوهرم فوق العاده بچه ننه است تا اونجایی که مادر شوهرم تا اجازه نده نمی خواد بچه دار شیم .

می خوام خودم آب منی داخل کاندومش رو داخل بدنم بریزم چون اگه اینطوری پیش بره زندگیمون از هم می پاشه . چون میدونم مادر شوهر به این زودی ها راضی نمیشه ولی از طرف دیگه عذاب وجدان دارم چون قرار بود بچه مون با نهایت عشق وعشق بازی به دنیا بیاد نه دزدکی چیکار کنم خدا به همه مادر شوهر ها و خواهر شوهر ها انصاف بده


مرتبط :

نازایی زن و بی مهری بعضی از مردان

بین بچه دار شدن و شوهرم یکی رو باید انتخاب کنم

شوهرم خیلی خیلی زیاد بچه دوست داره

مادر شوهرم بر خلاف نظر ما بچه می خواد

چطور میتونم شوهرم رو به بچه دار شدن راضی کنم؟

یه خانم کارمند هستم که شوهرم بچه می خواد

خانم ها بعد از بچه دار شدن از عشق شون به شوهر کم میشه ؟

بچه دار شدن روی روابط عاطفی و جنسی زن و شوهر تاثیر میذاره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)