با سلام

من خیلی وقته که میام اینجا و مطالب رو میخونم ولی این اولین باره که دارم سوال می پرسم.

من 8 ماهه که در دوران عقد هستیم و هر از گاهی با همسرم دعوام میشه. ولی این بار دعوامون خیلی شدید بود طوری که الان یک هفته است با هم قهریم. و تا حالا اصلا سابقه نداشته حرفهای بد به من بگه، ولی این بار خیلی عوض شده و هر چی از دهنش در اومد به من گفت و من هم عصبانی شدم و جوابش رو دادم. الان من رو تهدید کرده که بلا تکلیف خواهد گذاشت و نه طلاق خواهد داد و نه ....
به قدری با حرفهاش اذیتم کرد که تصمیم به خودکشی گرفتم. قبل از این قهرمون خیلی دوستش داشتم. حاضر بودم جونم رو براش بدم ولی الان ازش متنفرم که من اینجا از شدت ناراحتی اقدام به خودکشی میکنم و اون اصلا عین خیالش نیست و دنبال کار و زندگی شخصی اشه.

میخوام هر طوری شده حرص اش رو در بیارم تا اون هم یک صدم من ناراحت بشه. البته اینو هم بگم که 4 سال پیش هم با دختر دایی اش عقد بوده که طلاق گرفتن . و بعد یه مشکلی داره که میگه وقتایی که می ترسه، افسردگی میگیره.

الان هم دو هفته قبلش تصادف کرده واسه ی خودش هیچی نشده ولی ماشینش داغون شده و دچار افسردگی شدید شده. یه بار هم دفترچه بیمه اش رو نگاه میکردم ده پونزده بار پیش روانشناس رفته. ولی دیگه ساده بودم دقت نکردم که روانشناسه یا روانپزشک. دارو نوشته؟ نگاه نکردم
مشکل من الان اینه که از بس دوستش داشتم الان نمی تونم بهش بی توجه باشم و یا بی توجهی اش رو تحمل کنم. کلا از زندگی سیر شدم. احساس میکنم مردن بهتر از زندگی بدون اونه ولی این رو هم بگم که حرفهای زشتش و رفتار بی محلی اش خیلی دلم رو شکسته


تو رو خدا کمکم کنید. قبل از این دعوامون خیلی مهربون و دوست داشتنی بود ولی الان هم با اینکه دوسش دارم ولی ازش رنجیدم و این ازارم میده که نمی اد و گفته که نخواهد اومد.یعنی من براش مهم نیستم؟ یعنی دوسم نداره؟ اقدام به یه خودکشی ناموفق بکنم تا ببینم میاد یا نه؟

چیکار کنم، منتظر بشینم ببینم کی خواهد اومد یا بزرگترها رو واسطه قرار بدم؟به مادرش که دیروز گفتم، به خواهرش هم گفتم ولی اونا اصلا دخالت نمیکنن. اونا هم عین خیال شون نیست.


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)