سلام

زنی ۳۲ ساله هستم که ۸ ساله ازدواج کردم و پسری ۵ ساله دارم. زندگی بسیار شیرینی داشتیم٬ هیچوقت برای همسرم کم نذاشتم و همسرم دوستم داشت. اما الان در آستانه جدا شدنیم. بدبختی من از زمانی شروع شد که منشی شرکتی که همسرم حسابدارشه از شوهرش طلاق گرفت.

۴ ماه قبل همسرم بهم گفت که اون زن رو صیغه کرده. دنیا روی سرم خراب شد‌. شوهرم اصرار زیادی روی کارش داشت. دلایل زیادی داشت. میگفت اون یه زن تنهاس و مرد بالا سرش نیست و میگفت هنوز من رو هم دوست داره‌.

قلبم راضی نبود اما بخاطر پسرم کوتاه اومدم و شوهرم یکروز در میون میومد خونه. تصمیم گرفتم از اون زن کم نیارم و بیشتر از قبل به خودم رسیدم و محبتم رو بیشتر کردم اما بعد مدت بسیار کمی شوهرم رابطش باهام سرد شد و کمتر میومد خونه.

بخدا من از اون زن هیچی کم ندارم اما قبول دارم از من زیباتره اما خب من چون نماز میخونم و روزی سه بار وضو میگیرم نمیتونم مثل اون همیشه لاک و مژه مصنوعی بزارم. شوهرم جدیدا بهم پز اونو میده. منم رقص معمولی بلدم اما شوهرم میگه تو که مثل اون رقص اروپایی٬ باله٬ رقص پا و ... بلد نیستی. یا میگه اون موتور سواری هم بلده٬ زندگی ما هم نشاط داشت اما همش میگه اون خیلی شر و شیطونه٬ وقتی با همیم فقط میخندیم و با این حرفا دل منو میسوزونه‌.

شوهرم عوض شده. مرد ۳۸ ساله تیشرت تنگ میپوشه و زنجیر میندازه. نگاهاش بهم دیگه عاشقانه نیست مثل منگولها منو می بینه با اینکه فوق لیسانس شیمی دارم. هفته قبل گفت از صبح تا عصر سرکاره و توان رسیدن به دو تا زندگیو نداره. گفت بجای مهریه حسام رو بگیر و برو. بخاطر پسرم از مهریه ام میگذرم اما من هیچ پس اندازی ندارم بعد ۸ سال کجا برم؟

پدرم بیمار و زمین گیره٬ خدایا به کی پناه ببرم؟ این حق من نبود٬ منی که یواشکی گوشت غذامو جدا میکردم و تو غذای شوهرم مینداختم. شاید مسخرم کنید اما من هنوز هم همسرمو دوست دارم و حاضرم بمونم و با قناعت سر کنم فقط هفته ای یکروز بیاد خونه. بخدا ما خوشبخت بودیم٬ به یاد اونروزها که میگفت خوشبخت تر از ما پیدا نمیشه میمونم تا پسرم پدر داشته باشه. میگفت میخواد بالا سر یه زن تنها باشه اما حالا نه زنش مرد داره نه پسرش پدر. شما بگید چه کنم؟ طلاق بگیرم ؟ همه راهها بسته ست، چیکار کنم؟


مرتبط:

برای ازدواج موقت در اهواز چطور اقدام کنم؟

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا شرایط برای رواج ازدواج موقت فراهم است ؟

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

مخالفت دختران با پسران متعه کننده ، مخالفت با حکم خداست ؟

کسی تا حالا سایت های صیغه رو امتحان کرده ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)