با سلام به دوستان

 یه سوالی تو ذهنم هست که میخوام به جوابش نزدیک بشم!

 من یه پسرم

 -من یه بار حقوق زن رو برای خواهر متاهل خودم توضیح دادم که " 1- کار کردن بر زن واجب نیست. 2- میتونه برا شیر دادن مزد بگیره . 3- نفقه زن رو باید داد . 4- هر چه زن خواست و در توان مرد بود باید بخره. 5- و موارد دیگه مثل عدالت و غیره.... "

 میدونید خواهرم چی گفت؟!!!

گفت اگه اینجوریه بره هر چند تا زن میخواد بگیره!

 ولی من تو اکثر زندگیا میبینم که مردا حقوق زن ها رو رعایت نمیکنن و زن ها حقوق مردهارو .

مثلا بعضی مردها به زن نفقه میدن و براش طلا و غیره میخرن ولی وقتی به مشکل مالی میخورن با یه خواهش از زن (البته نه همه زن ها ولی بیشترشون) پول و طلاهاشونو در اختیار نیازهای خانواده میذارن.

 یا بعضی از مردها اصلا نمیدونن نفقه چیه فقط زن وقتی پول میخواد یا چیزی لازم داره بهش پول میدن یا براش میخرن . یعنی نفقه منظم ندارن.

 خدا وقتی یه حقی به یکی میده یه حقی هم به دیگری میده و عدالت داره .

 حالا زن خوب و مرد خوب داریم و زن بد و مرد بد هم داریم.

 من فقط حرفم اینه که اگه کسی همه چیز رو میخواد باید همه مسئولیت هارو هم بپذیره .

در ضمن همون اول کار به خانومم میگم که من شاید بعضی وقتا زن صیغه ای بگیرم ، اگه قبول کنه که هیچ اگر هم نکنه که خوب دیگه جواب رد میده...   ولی اصلا دوس ندارم مثل بعضی از مردها بگم فقط تو عشق منی و با هزار تا کلک بگیرمش و بعدش هم بعد چند سال یواشکی برم دنبال صیغه .

آدم باید مردونگی داشته باشه حرفشو بزنه! نه اینکه نامردانه به خواسته های مردانش برسه...

 علتش هم اینه که تو ایران عرف اینه که موقع ازدواج دختر خانوم فرض را بر این میزاره که تنها زن زندگیه طرف هستش. البته میشه گفت که ملاک دین هستش ولی به هر حال این پیش فرض رو عرف جامعه ما و دختر خانوما دارن و من " صحیح نمیدونم که بهش نگم و بعدا اقدام کنم" به نظر من نامردیه!!

 و از طرفی:

خانوممو دوس داشته باشم و از همه لحاظ بتونم خوب تامینش کنم و حقی بر گردن من باقی نمونه . چه جنسی چه اخلاقی چه محبت چه عدالت چه مالی و .... .

یعنی میخوام زنمو دوس داشته باشم ولی اگه حالا به هر دلیلی به صورت گذرا از یه خانومی خوشم اومد بتونم صیغه کنم و بعدش هم که خوب همیشگی نیست که موقته.

 ---حالا میخواستم ببینم به نظر شما همچین دختری پیدا میشه که همسر من بشه و با صیغه کردن البته بعضی وقتا  مشکلی نداشته باشه؟؟

 میخواستم نظرتونو راجب سوالات زیر بدونم:

 1- آیا به نظرتون کسی میتونه به شکلی که توضیح دادم رفتار کنه و موفق بشه؟

2- به نظرتون میتونم به اینطور شخصی برسم؟ یعنی موفق میشم به نظرتون؟

3- آیا به نظر شما من خیلی بی شعورم؟ توضیح دهید؟!

4- آیا آرزو بر جوانان عیب است؟

5- یک درصد احتمال میدید که من به آرزوم برسم؟

مرتبط:

برای ازدواج موقت در اهواز چطور اقدام کنم؟

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا شرایط برای رواج ازدواج موقت فراهم است ؟

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

مخالفت دختران با پسران متعه کننده ، مخالفت با حکم خداست ؟

کسی تا حالا سایت های صیغه رو امتحان کرده ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟

میدونستید خیلی از صیغه هایی که خونده میشه از اساس باطله

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

جمع بندی کل بحث عقد موقت

درباره اشکالات یکی از دوستان در مورد متعه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)