من به عنوان یک پسر که با کسی تا حالا رابطه نداشتم و در دهه سوم زندگیم هستم نگاهی کالایی به هیچ دختری ندارم و کسی که دست خورده رو کم ارزش تر نمی دونم.

اما به دلیل رنجی که به خودم دادم و اعتقادی که برای خویشتن داری داشتم و این همه دختر رو دیدم و و چشمم رو به روشون بستم و از تنهایی زجر کشیدم، دوست ندارم سرم کلاه بره یا با کسی باشم که دوست پسر داشته.

اصلاً من ضامن دوزخ و بهشت اون ها نیستم به منم ربطی نداره بر فرض توبه کرده باشه ولی از نظر من توبه اش قبول نیست (برای ازدواج با من) وگرنه پیش خدا قبوله اگر هم توبه کرده باید بگه صادق باشه من قبلاً رابطه داشتم.

به هیچ وجه حرف آخوندهای عزیزمون رو قبول ندارم که میگن روابط قبلی رو پنهان کنید یا بعضی‌ها میگن که در گذشته دیگران کند و کارو نکنید و مهم الانه. قبول ندارم این ها رو.

می خوام بگم که هر کاری می کنن بکنن ولی من می خوام طرفم با من صادق باشه همون اول بهش میگم من رابطه‌ای نداشتم آیا تو رابطه‌ای داشتی؟ اگه داشته باشه شاید چند سوال بکنم و همون جا دفن کنم این بحث رو اگه هم نه که به همین حرف اعتماد می‌کنم و تا ابد شک نمی‌کنم ولی بعضی‌ها حتی از پرسیدن از قبل هم شاکی میشن! 

من کاری ندارم یکی با چند نفر رابطه داشته مهم اینه که در لحظه ای که با یکی هست دیگه با این باشه و تازه چهار روز دیگه هم فیلش یاد هندوستان نکنه.

دختر و پسر هم نداره، منم باید به عنوان یک پسر همین جوری باشم. اینکه من یک دست نخورده بخوام به معنی کالا گونه دیدن نیست بلکه من فقط یکی مثل خودم می خوام این کاملاً عادلانه ست اما چون خیلی دختران روابط داشتن هر پسری این حرف رو بزنه عصبانی میشن میگن شما دید کالا دارید در صورتی که برای هر دو همین باید باشه حالا من چون پسرم دنبال دخترم راجع به دختر آینده ام نگرانم.

این هیچ ربطی به شکاکی نداره من آدم خیلی گرمی هستم و به شدت در دوران مجردیم از بی محبتی و بی عشقی رنج بردم و نمی خوام هرگز با کسی باشم که توبه کرده، کنار گذاشته یا هر چیز دیگه، من حتی یک طلاق گرفته بدون بچه رو به دختری که ازدواج نکرده ولی بخواد سرم رو با نگفتن کلاه بذاره ترجیح میدم.

حالا اگه معرفت داشته باشه بگه من قبلاً روابطی هم داشتم، الان چند ساله (چند ساله) پشیمون شدم و تغییر کردم و توبه کردم و همچنین ذهنم دیگه درگیر قبلی ها نه هست نه هرگز خواهد شد نه حس خوبی دارم نه بد نه عشقی دارم و نه خشمی اون وقت منم با این مشکلی نخواهم داشت و به حرفش اعتماد می‌کنم و مشکلی ندارم

ولی باز هم اولویتم دختری هست که روابط نداشته و باید بتونم پا روی دلم بذارم چون هر کسی باید با مال خودش باشه.

دوست شده، توبه کرده با یکی مثل خودش، مطلقه بچه دار با یکی مثل خودش مطلقه بچه ندار با یکی مثل خودش، ولی من ازدواج با یک مطلقه بچه ندار رو خیلی با دل بازتر و صاف‌تر می تونم انجام بدم تا توبه کرده کلاه بردار


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم

در خواستگاری باید روابط قبلی رو فاش کنیم؟

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

ازدواج با دختری که تلفنی با دوست پسرش رابطه داشته

نسبت به گذشته پسر مورد علاقه م احساس نا امنی می کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اعتراف در جلسه خواستگاری ! (۲۳ مطلب مشابه)