سلام

من برام خیلی مهمه که همسر آیندم قبلا رابطه ای با پسرها نداشته باشه . خود من هم پسری هستم که رابطه ای با دخترها نداشتم . ولی دوستام به من میگن دیگه دختری که با پسر دوست نباشه خیلی سخت گیر میاد و طبق گفته اونها اگه رابطه جنسی داشته باشه این دختر مشکل داره ولی اگه فقط در حد تلفن و حرف زدن و چت باشه زیاد نباید سخت بگیرم!

این وسط من یک دختر مورد نظر منه که از نظر قیافه , حجاب و خانواده  همون چیزیه که من می خوام . از لحاظ اقتصادی و مذهب و فرهنگ خانواده هامون به هم می خورن و در یک سطحن . این وسط  تنها یک مشکل وجود داره و اون هم این که یکی از دوستان نزدیکش که فامیل من هم هست گفته این دختر با یک پسر دوست بوده و عجیب تر واسه من اینه که مادرشم ظاهرا در جریان بوده !

برام عجیبه چون این کارها نه به دختره و نه به مادره نمیومد ! الآن هم با اون پسره دیگه دوست نیست . این که چرا قطع رابطه داشتن نمی دونم و این که بعد اون پسر با کس دیگه ای دوست بوده یا نه رو هم نمی دونم!

خوب طبیعتا" این دختر چون با پسری در ارتباط بوده از ذهن من پاک شده ولی حرف های دوستام دوباره منو به فکر فرو برد چون اون دوستی فقط در حد حرف و زنگ زدن بوده ( تا اونجایی که فامیلمون می دونه ) و بعیده که این دختری که من می شناسم رابطه جنسی با دوستش داشته باشه! یعنی اگه حرفهای دوستامو در نظر بگیرم باید از این دوستی قبلیش چشم پوشی کنم .

حالا این که این دختره چطور این پسرو پیدا کرده و باهاش دوست شده به نقل از فامیلم اینه که ظاهرا این دختر پیشنهاد دوستی زیاد داشته چه تو دانشگاه چه تو سطح شهر چه توی فضای مجازی !

خلاصه یکی رو رد کنه دو تا رو رد کنه 10 تا رو رد کنه بالاخره یکی از این پسرها ممکنه که شرایطش جوری باشه که دل دختره بره . بالاخره دخترها هم هر چه قدر مخالف دوست پسر باشن باز هم ممکنه خاطرخواه بشن . بالاخره اونها هم دل دارن دیگه .

یعنی برداشت من این بود که چون این دختره پیشنهاد دوستی زیاد داشته و پسرهای مختلف با شرایط جور واجور بهش پیشنهاد دوستی دادن بالاخره دلش بر منطقش غلبه کرد !


حالا سوال من از دختر خانمها :

1- خودتون یا دوستاتون تا به حال چند بار پیشنهاد دوستی داشتین ( منظور خواستگار رسمی نیست ) و آیا این پیشنهادها باعث شده که دلتون بر منطقتون غلبه کنه؟

2- تا  به حال شده که پسری به شما پیشنهاد دوستی بده و شما ازش خوشتون بیاد و واکنش شما چه جوری بود و یا اگه در آینده یک همچین پسری به شما پیشنهاد دوستی بده عکس العملتون چه جوریه؟


سوال من از همه دوستان چه پسر چه دختر :

- این که اگه با جنس مخالف دوستند آیا والدین هم اطلاع دارند و آیا اگه مثلا مادر دختره از رابطه فرزندش با پسر اطلاع داشته باشه خوبه یا بده؟

و سوال اصلی من :

آیا اگه مطمئن بشم که این دختر با دوستش رابطه جنسی نداشته و فقط در حد حرف زدن بوده و الآن هم با پسری دوست نیست می تونه گزینه خوبی برام باشه یا نه؟ این که به هر حال قبلا شدیدا عاشق یک پسری بوده و الآن نیست رو باید نادیده بگیرم ؟ ( اینو هم بگم که دوست پسرش از من پولدار و خوشتیپ بود و من نسبت به اون پسر از این دو نظر پایینترم)

خیلی خوشحال می شم که تجربه خودتون یا اطرافیانتون رو در اختیارم بذارید تا بتونم یک انتخاب مناسب داشته باشم!


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم

در خواستگاری باید روابط قبلی رو فاش کنیم؟

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)