سلام

یه دختر 14 ساله هستم، نمیتونم با بقیه ارتباط برقرار کنم و دوست پیدا کردن برام خیلی سخته و به شدت درونگرام.

توی مدرسه به یکی از همکلاسی هام علاقه مند شدم ، اون خیلی اجتماعیه و دوستان خیلی زیادی داره ، هیچ وقت نتونستم باهاش حرف بزنم و باهاش ارتباطی بجز همکلاسی بودن داشته باشم ، البته فقط اون نیست و نمیتونم با بقیه هم حرف بزنم حتی نمیتونم سر صحبت رو باز کنم ، از طرف دیگه از بچگی لکنت داشتم و هنوزم نتونستم برطرفش کنم و خیلی اذیتم میکنه. 

من خجالتی نیستم ولی به خاطر درونگرا بودنم و لکنتم هیچ وقت توی بحث ها شرکت نمیکنم و ترجیح میدم تنها باشم. شاید دو یا سه تا دوست داشته باشم که حتی با اون ها هم صمیمی نیستم ، دوست دارم اجتماعی تر باشم نمیدونم چه جوری اعتماد به نفسم رو زیاد کنم 

کمکم کنید


مرتبط:

چطور با دیگران ارتباط خوب و موثری برقرار کنم ؟

ارتباطم با دیگران ختم به دوستی نمیشه

چقدر ارتباط برقرار کردن سخته!

نمی تونم در محیط دانشجویی با دیگران ارتباط برقرار کنم

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

راههای افزایش اعتماد به نفس

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)